בטריומף הכריזו על שיתוף פעולה חדש עם קונצרן בג'אג' ההודי, אשר יאפשר לבריטים פלטפורמה לייצור ולשיווק אופנועים קטני נפח וכניסה לשוקים חדשים עבורם.
שיתוף הפעולה החדש יאפשר ליצרנית הבריטית הוותיק להיכנס לנישות ולשוקים חדשים לגמרי עבורה, יחד עם אופנועים ומנועים חדשים בנפחים שנעים בין 200 ל-750 סמ"ק. המיזם המשותף התחיל לרקום עור וגידים כבר לפני שנתיים, וכאמור עכשיו הפך להיות רשמי.
הכלים יורכבו במפעלי בג'אג' שבהודו, על אותו פס הייצור שעליו מורכבות סדרות הדיוק קטנות הנפח של ק.ט.מ וכן אופנועי הכביש הקטנים של הוסקוורנה – הסוורטפילן והוויטפילן. שיתוף הפעולה העסקי בין ק.ט.מ האוסטרית לבין בג'אג' ההודית החל לפני עשור, והוא נחשב להצלחה מסחררת, שכן לסדרות הדיוק וה-RC נתוני מכירות נאים מאוד שהפכו את ק.ט.מ ליצרנית האופנועים הגדולה באירופה. בג'אג' גם מחזיקים 49% ממניות ק.ט.מ. בג'אג' נוסדה בשנת 1945 ועסקה במכירת כלי רכב דו ותלת-גלגליים, בשנת 1959 החלה לייצר גם כלי רכב.
צעד זה, שבטח גורם לצמרמורות בקרב חברי הדירקטוריון הוותיקים בטריומף, הוא הכרחי על-מנת לשרוד בשוק דו-גלגלי עולמי שבמקרה הטוב עומד במקום מבחינת מכירות. הרחבת האופקים ליצרנית הוותיקה דומה לצעד אותו נקטו MV אגוסטה והארלי-דיווידסון, שגם טובלים את צמיגיהם בשוק המזרחי עם אופנועים קטני נפח. בכל מקרה, הרווח הוא כולו של הצרכנים. בטריומף ירוויחו את השוקים החדשים באסיה ובאירופה, וכן את הידע והיכולת לפתח ולייצר את האופנועים החדשים. בג'אג' יקבלו לידם את כל הפעילות וההפצה של טריומף בהודו.