לראשונה בטריומף מתווספים לקטלוג הדגמים שני אופנועי אנדורו פרימיום, אשר מתייצבים היישר אל מול הכלים של היצרניות האירופאיות.
מזל טוב, לא בכל יום נולדים אופנועים, אבל בטריומף חוגגים את אופנועי האנדורו הראשונים בתולדות היצרנית הבריטית הוותיקה, כאשר אלו מתבססים על אופנועי המוטוקרוס החדשים גם הם, עם כיוון ברור מאוד של טריומף לכניסה חזקה לשוק האמריקאי המשמעותי למכירות. תקציר זריז: בסוף שנת 2023 הציגו בטריומף את ה-TF 250X, אופנוע המוטוקרוס הראשון של החברה, בנפח 250 סמ"ק והחלו את דרכם באליפויות המוטוקרוס והאנדורוקרוס השונות. מעט לאחר מכן הוצג ה-TF 450-RC, שהוא גרסת המוטוקרוס בנפח 450 סמ"ק.
כאמור, ה-TF 250-E וה-TF 450-E מתבססים בהתאמה על גרסאות המסלול עם התאמות לעולם האנדורו כמו גיר בעל שש מהירויות, מאווררים למנוע, מיפוי מנוע שונה, כיול בולמים רך יותר ומיכל דלק בנפח 8.3 ליטר.

המנועים בתצורת ארבע פעימות עם הזרקת דלק, גל זיזים עילי יחיד וקירור נוזל. הבוכנה עשויה מאלומיניום מחושל, ויש שסתומים מטיטניום קל משקל המאפשרים עבודה בסל"ד גבוה. יש ציפוי DLC לזרועות הנדנד ולחלקים הנעים להפחתת החיכוך שיוצר חום ובזבוז אנרגיה, וכיסויי צד ממגנזיום קל משקל. גרסת ה-450 סמ"ק מייצרת 58.6 כ"ס וכ-5 קג"מ בעוד גרסת ה-250 סמ"ק עם 42.3 כ"ס ו-2.8 קג"מ.
השלדה, משולשי ההיגוי והזרוע האחורית של האופנוע עשויים אלומיניום. מערכת המתלים מתוצרת קאיאבה AOS (ר"ת Air-Oil Separation System) מורכבת ממזלג הפוך בקוטר 48 מ”מ עם מהלך גלגל של 300 מ"מ, יחד עם בולם אחורי שמספק מהלך גלגל של 313 מ”מ. שני הצדדים מאפשרים כיוון מלא, כולל אופטימיזציה של שיכוך כיווץ איטי ומהיר בבולם האחורי. מערכת הבלימה מתוצרת ברמבו עם דיסק יחיד של גלפר בקוטר 260 מ”מ וקליפר צף כפול בוכנות מלפנים, ודיסק בקוטר 220 מ”מ וקליפר צף בעל בוכנה אחת מאחור. גובה המושב עומד על 955 מ"מ כאשר המשקל המלא בשני הנפחים נמדד על 116.7 ק"ג בגרסה הגדולה ו-114.2 ק"ג ברבע ליטר.
שתי הגרסאות מגיעות עם רשימת אביזרים מכובדת, כדוגמת בקרת זינוק, בקרת אחיזה, קוויקשיפטר, שתי מפות ניהול מנוע, חישוקי אלומיניום מסוג D.I.D DirtStar עם צמיגי מישלין אנדורו 2, כיסוי מושב מונע החלקה, כידון Pro Taper וגריפים של ODI.
המחירים בארצות הברית נקבעו על 9,795 דולר לגרסת ה-250 סמ"ק ו-10,795 דולר לגרסת ה-450 סמ"ק. אין כרגע מידע לגבי מועד הגעה לישראל או מחיר משוער, אבל נצא מנקודת הנחה שהמחירים יהיו בקצה העליון של קשת המחירים ודומים מאוד לאלו של דגמי ק.ט.מ המקבילים.