דף הבית / חדשות / טריומף חושפת את הטייגר 900 החדש
Triumph-Tiger-900-005

טריומף חושפת את הטייגר 900 החדש

טריומף חשפו אתמול את הגרסה החדשה של האדוונצ'ר הבינוני שלהם על שלל גרסאותיו - הטייגר 900

טריומף חושפים את הגרסה החדשה לשנת 2020 של האדוונצ'ר הפופולרי – הטייגר 900 – המוצע בשש גרסאות שונות.

בתחילת אוגוסט חשפנו על בואו של הדגם החדש מוקדם מהצפוי. הטריומף טייגר נאלץ לשדרג את נפחו ואת כוח המנוע, וזאת על-מנת להתמודד עם תקנות יורו 5, שמחד באות להפחית את כמות המזהמים הנפלטים מהמנוע, אך מנגד מאלצות את היצרנים לעבות את המנוע בכדי לשמר, לכל הפחות, את אותם הביצועים.

טריומף טייגר 900GT
טריומף טייגר 900GT

הטייגר 800 הנוכחי עודכן לשנת 2018, והוא מציג נתונים של מנוע טריפל בנפח 800 סמ"ק, 94 כ"ס ואלקטרוניקה למכביר. הוא מגיע בצמד גרסאות – XR עם חישוקים יצוקים וצמיגי כביש, ו-XC עם חישוקי שפיצים וצמיגי דו"ש – ובתוכם מספר תתי-דגמים. לטייגר יש גם גרסה גדולה בנפח 1,200 סמ"ק עם 140 כ"ס. מאז הצגתו של הדגם המקורי בשנת 2010 נמכרו ברחבי העולם מעל 76,000 יחידות.

לשנת 2020 קיבל הטייגר מנוע טריפל חדש בנפח 888 סמ"ק עם סדר הצתה ייחודי של 1,2,3, זאת על-מנת להעניק למנוע אופי ייחודי – כך לפי טריומף – עם צליל מעניין יותר ואחיזה משופרת בזמן האצה. השנה הוא ממשיך לשחרר את אותם 94 כ"ס, כמו בדגם הקודם, אך נתון המומנט עובה ל-8.8 קג"מ – כמעט 1 קג"מ יותר מדגם ה-800.

מבחר האלקטרוניקה המוצעת תלוי בדגם ונע בין בחירת מצב ניהול מנוע ליבש או רטוב בדגמים הבסיסיים ועד לשישה מצבי רכיבה שונים בדגמים המשודרגים. האחרונים גם מציעים בקרת בלימה ואחיזה בפניות, קוויקשיפטר, חיישני לחץ אוויר בגלגלים, ידיות מחוממות, מושב משודרג וחיבור לסלולר.

טריומף טייגר 900RALLY
טריומף טייגר 900RALLY

כאמור, בטריומף מציעים בטייגר 900 שישה דגמים שונים – תחת משפחת ה-GT המגיעה עם חישוקים יצוקים ומאופיינת יותר לכביש ומשפחת הראלי עם חישוקי שפיצים ויכולות שטח. ברשימה נמצא את הטייגר 900 הבסיסי שמגיע גם בגרסה מוגבלת הספק, 900GT לכביש, 900GT LOW מונמך (עם גובה מושב שנע בין 780-760 מ"מ), 900GT PRO עם כל האלקטרוניקה, 900RALLY הבסיסי לשטח ו-900RALLY PRO עם שלל האלקטרוניקה.

גרסת הבסיס וגרסאות ה-GT מגיעות עם בולמי מרזוקי מלפנים ומאחור ומהלך מתלה של 180 מ"מ ו-170 מ"מ בהתאמה. לגרסה הבסיסית יכולות כוונון מוגבלות, בגרסת ה-GT יש כוונון עומס קפיץ ושיכוך החזרה, ואילו גרסת ה-PRO מגיעה עם בולמים חשמליים סמי-אקטיביים. נציגי השטח מגיעים עם בולמי שוואה עם מהלכי גלגל מרשימים של 240 מ"מ מלפנים ו-230 מ"מ מאחור.

תחילת שיווק אופנועי טריומף בישראל אמור להתחיל בשנת 2020, ואין לנו ספק שהדגם המצליח הזה יגיע לישראל במחצית השנייה של השנה. נעדכן בתאריכים ומחירים ברגע שנדע.

Triumph-Tiger-900-006

Triumph-Tiger-900-015

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

TMAX-560-047

חדש בארץ: ימאהה טימקס 560

הימאהה טימקס 560 החדש, עליו רכבנו בחודש שעבר בהשקה העולמית, נחת בארץ על צמד גרסאותיו; המחירים: 85 ו-92 אלף ש"ח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO