טריומף יציגו ב-2021 את גלגולו השלישי של הטרידנט, שיילחם עבורם בנישת הנייקד הבינוני; גרסת אבטיפוס מולבנת הוצגה לעת-עתה.

בטריומף הציגו דגם כניסה למשפחת הטריפל בסוף שנת 1968. זה היה אופנוע עם מנוע בנפח 750 סמ"ק שהפיק בסביבות ה-58 כ"ס. באותה העת הוא הפסיד בגדול במכירות להונדה 750 FOUR מרובע הצילינדרים שהוצג מעט אחריו, והייצור פסק בשנת 1975. בשנת 1990 הוצג טרידנט נוסף, הפעם עם מנוע 900 (885 סמ"ק) שהפיק כ-100 כ"ס, בנוסף ל-750 סמ"ק. גם כאן, המכירות לא הצדיקו את המשך הייצור והוא הופסק בשנת 1998.
כעת מציגים טריומף, במוזיאון לעיצוב בלונדון, אבטיפוס של טרידנט חדש, מולבן כולו. בטריומף הודו שתהליך העבודה על הטרידנט 2021 נמשך ארבע שנים, והתעקשו להישאר בפורמט הטריפל על-מנת להתבדל בשוק הנייקדים הבינוניים. העיצוב אגרסיבי הרבה יותר משני קודמיו, עם זרוע אחורית א-סימטרית ומפלט נמוך. הדגם החדש צפוי ליישר קו עם האלקטרוניקה המודרנית, על-אף כוונתו להיות דגם כניסה לטריומף ושווה ערך לסגמנט הנייקדים הבינוניים מבחינת מחיר.
אין אינדיקציה כרגע למפרט המנוע – לרבות נפח או נפחים והספק – או נתונים טכניים נוספים. אלו יחשפו במהלך חודש ספטמבר הקרוב. על הכוונת של טריומף נמצא הימאהה MT-07 המצליח, ההונדה CB650R והקוואסאקי Z650. הוא ייבנה במפעלי טריומף בתאילנד ויגיע אלינו ברגע שיתחיל השיווק בישראל.