דף הבית / חדשות / טריומף: כך נראה הדייטונה 765 בגרסה הסופית
SB11818-1024x684

טריומף: כך נראה הדייטונה 765 בגרסה הסופית

צפו בגרסת הייצור של הטריומף דייטונה 765 החדש עם מנוע הטריפל שמגיע מה-Moto2

הגרסה המוגמרת והסופית של הטריומף 765 החדש, שיצא בשלב ראשון כמהדורה מוגבלת, נצפתה במהלך מבחנים בספרד. 

טריומף דייטונה 765 - כך הוא נראה בגרסת הייצור
טריומף דייטונה 765 – כך הוא נראה בגרסת הייצור

הדגם נושא בגאווה את מנוע ה-Moto2 שמורכב על כל האופנועים באליפות – כאן כמובן בגרסה מותאמת לכביש. מנוע הטריפל צפוי לשחרר 140-130 כ"ס, הבולמים הם המיטב של אוהלינס – מזלג NIX30 מלפנים ו-TTX מאחור, והבלמים הם של ברמבו. כמובן שבטריומף יוסיפו את כל אביזרי האלקטרוניקה האפשריים מבחינת בקרה, זינוק, אחיזה ובלימה.

בתמונות ניתן לראות שבטריומף בחרו בעיצוב שגרתי למדי לאופנוע המיוחד. קצת מאכזב לאור העובדה שדגם זה יהיה חלק ממהדורה מוגבלת ל-765 יחידות ממוספרות בלבד באירופה ואסיה, וכך גם בארה"ב ובקנדה. אל תתייחסו לארגז – הוא לא יוצא לסידורים, שם מסתתר המחשב האוגר נתונים בזמן המבחנים.

מנוע טריפל 765 סמ"ק עם כ-140-130 כ"ס
מנוע טריפל 765 סמ"ק עם כ-140-130 כ"ס
תתעלמו מהארגז - הוא מכיל את אוגר הנתונים
תתעלמו מהארגז – הוא מכיל את אוגר הנתונים

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

55106_Haaker-Husq2019-Cudby-010

בהוסקוורנה חוגגים 100 אליפויות עולם

בהוסקוורנה מציינים את המספר העגול של 100 אליפויות עולם המתפרשות על פני 59 שנות מרוצים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO