דף הבית / חדשות / טריומף מציגה את הסטריט טריפל R
Triumph-Street-Triple-R-006

טריומף מציגה את הסטריט טריפל R

בין גרסאות ה-RS ו-S של הסטריט טריפל החדש, התווספה גרסת R שמשלבת את הטוב בין שני הקצוות

בסוף 2019 הציגה טריומף את דגם הסטריט טריפל החדש, עם שתי גרסאות: S בסיסית ו-RS מאובזרת; כעת התווספה גרסת אמצע תחת הסיומת R.

טריומף סטריט טריפל R
טריומף סטריט טריפל R

הסטריט טריפל המקורי הוצג בשנת 2007 עם מנוע טריפל בנפח 675 סמ"ק. אז הוא היה למעשה גרסת סטריטפייטר מופשטת פיירינג ועם כידון גבוה של הדייטונה 675. בשנת 2017 הוצג הסטריט טריפל RS עם המנוע בנפח 765 סמ"ק, שלימים הפך להיות הבסיס למנוע בקטגוריית ה-Moto2, המנוע הפיק 121 כ"ס ונשא 166 ק"ג.

לשנת 2020 הוצגה גרסת הקצה, ה-RS, וכן גרסת בסיס בשם S. מבחינת המנוע, המומנט עלה במקצת ומעמיד מספרים של 8 קג"מ ב-9,350 סל"ד. בטריומף מתגאים בעובדה שמנוע הטריפל בשורה, עם גל-זיזים עילי כפול (DOHC) וקירור נוזל, מפיק כמעט את אותם המספרים על אף העדכון לתקנות יורו 5. לטענתם, הרוכב ירגיש יותר כוח בגלל המומנט המוגבר – עלייה של 9% מדגמי עבר – ויחסי העברה הקצרים יותר בשני ההילוכים הראשונים. גם קלאץ' מחליק מגיע כסטנדרט וקוויקשיפטר לשני הכיוונים.

גרסת ה-R החדשה מספקת 116 כ"ס (123 כ"ס ב-RS). מבחינת מכלולי שלדה, מלפנים יש מזלג שוואה הפוך בקוטר 41 מ"מ עם כוונונים מלאים, ומאחור יש בולם של שוואה, מתכוונן גם הוא (אוהלינס בגרסת ה-RS). הדיסקים בקוטר 310 מ"מ, והקליפרים הרדיאליים של ברמבו מדגם M4 מונובלוק (M50 ב-RS), עם משאבה רדיאלית גם היא. האלקטרוניקה עודכנה ומציעה מצערות חשמליות, מצבי בחירת ניהול מנוע לרוכב וקוויקשיפטר לשני הכיוונים.

לדגם ה-R סכימת צביעה חדשה – שחור או אפור עם נגיעות אדומות ושלדת זנב בצבע אדום שייחודי לדגם הזה בלבד. בהשואה לגרסת ה-RS, לוח השעונים שונמך מ-TFT ל-LCD פשוט וזול יותר. תוצע גם גרסה עם מושב נמוך ב-45 מ"מ וכן רשימת אביזרים גדולה, כולל מזוודות צד, להתאמה מלאה. המחיר באירופה עומד על 8,900 ליש"ט, שזה כ-5% פחות מאשר הדגם הקודם.

נעדכן מחירים והגעה לישראל ברגע שנדע.

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

Rieju-Aventura-Rally-307-R

רייחו מציגים דגמים חדשים ל-2025

ברייחו מציגים צמד אופנועים חדשים ומעניינים: הראשון הוא האדוונצ'ר ראלי 307 שנכנס לקטגוריית האדוונצ'ר הבינוני, והשני הוא גרסה מוזרקת דלק של אופנוע האנדורו ה-MR300

תגובה אחת

  1. Avatar

    מרגיש כאילו היו חייבים להוציא את הכלי למכירות, אז עצרו באמצע הרכבה של החזית..

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן