דף הבית / חדשות / טריומף מציגה: ספיד טווין 900 חדש ל-2025
OE_SpeedTwin900_MY25_010855_JP

טריומף מציגה: ספיד טווין 900 חדש ל-2025

בעקבות השינויים שקיבל האח הגדול בנפח 1200 סמ"ק, בטריומף מציגים ספיד טווין 900 חדש לשנת 2025 עם עיצוב חדש, מכלולים משופרים ומנוע נקי וחזק יותר

בטריומף מעניקים לספיד טווין 900 ל-2025 עיצוב חדש, מזלג חדש, זרוע אחורית חדשה ופינוקים נוספים.

לפני מספר שבועות הציגו בטריומף ספיד טווין 1200 חדש לשנת 2025 עם מנוע נקי וחזק יותר, וכן גרסת RS חדשה עם מכלולים ואלקטרוניקה איכותיים עוד יותר. עכשיו מגיע תורה של גרסת ה-900 לקבל את שנת 2025 עם כוחות מחודשים.

טריומף ספיד טווין 900 דגם 2025
טריומף ספיד טווין 900 דגם 2025

השינויים הבולטים מתחילים עם המזלג החדש, שמחליף את המזלג הרגיל עם הגרמושקות שהיה בדגם הקודם. עכשיו יש מרזוקי הפוך בקוטר 43 מ"מ, כאשר מאחור נשארים צמד הבולמים עם כיול מחודש. בסיס הגלגלים מצטמצם ב-15 מ"מ ל-1,435 מ"מ וזה בגלל זרוע אחורית חדשה מאלומיניום, שמחליפה את הפלדה בדגם הקודם. זווית ההיגוי גם משתנה מ-64.9° ל-65.1°. יש חישוקי אלומיניום חדשים עם 100/90-18 מלפנים ו-150/70-17 מאחור עם צמיגי מישלין רואד קלאסיק. מיכל הדלק ללא שינוי עם 12 ליטרים נוזל, והמשקל נשאר על 216 ק"ג. מערכת הבלימה גם שופרה עם דיסק גדול יותר מלפנים (320 מ"מ לעומת 310 מ"מ) וקליפר רדיאלי בעל 4 בוכנות. מאחור יש דיסק יחיד של 255 מ"מ.

המנוע מקבל גימור שחור, והוא מותאם כמובן לתקנות יורו 5+, כאשר הטווין המקבילי בנפח 900 סמ"ק נשאר עם 65 כ"ס ב-7,500 סל"ד ומומנט של 8.15 קג"מ ב-3,800 סל"ד. יש שני מצבי רכיבה (כביש וגשם), ובקרות הבלימה והאחיזה מגיעות כסטנדרט עם הפעלה בהטיה.

מעבר לעיצוב המחודד יותר, מסך ה-TFT עם הקישורית לסלולר, שקע USB, מושב חדש וצר יותר ופנסי LED – יש עוד הרבה אופציות לבחור בקטלוג השיפורים כמו בקרת שיוט, חימום לידיות ועוד. המחיר באירופה עלה ב-250 אירו לעומת הדור הקודם, שלא נמכר בישראל, אם כי הדגם החדש צפוי להגיע ארצה במהלך שנת 2025.

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

Rieju-Aventura-Rally-307-R

רייחו מציגים דגמים חדשים ל-2025

ברייחו מציגים צמד אופנועים חדשים ומעניינים: הראשון הוא האדוונצ'ר ראלי 307 שנכנס לקטגוריית האדוונצ'ר הבינוני, והשני הוא גרסה מוזרקת דלק של אופנוע האנדורו ה-MR300

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן