בטריומף חשפו דגם אבטיפוס חשמלי שנקרא TE-1. הנתונים מדברים על 177 כ"ס ב-18,000 סל"ד, טווח רכיבה של 190 ק"מ ומשקל כולל של 220 ק"ג.

לפני כשנתיים חשפנו על פרויקט החשמל של טריומף. שם הפרויקט נקרא TE-1, ומטרתו הייתה לקדם את פיתוח האופנוע החשמלי הראשון של החברה. בטריומף נקטו אז במועד משוער של שנתיים עד להצגה של הפרויקט.
לעזרה טכנולוגית וכלכלית לטריומף חברו גופים בריטיים נוספים, כשהשם הגדול ביניהם הוא חברת הפורמולה 1 ווילאמס, שאחראים על פיתוח הסוללה ויחידת הפיקוד למנוע. שותפים נוספים הם חברה טכנולוגית בשם Integral Powertrain Ltd אשר מפתחים את המנוע עצמו ושנאי הכוח. כמו כן, חוקרים מאוניברסיטת וורוויק היושבת בקובנטרי מסייעים בכל נושא ההדמיות וסקרי השוק. בנוסף, סיוע ממשלתי נרחב יקנה פרויקט פטריוטי ולאומי.
והנה, כעבור שנתיים נחשפים תרשימים ראשונים של דגם האבטיפוס, שנראה כמו ספיד טריפל על טהרת החשמל. הטכנולוגיה מגיעה ממרוצי הפורמולה E, כאשר יחידת המנוע שוקלת כ-10 ק"ג (מנוע בעירה פנימית יכול לשקול יותר מ-60 ק"ג, לשם להשוואה) ומפיק 130 קילוואט, שהם שווי ערך לכ-177 כ"ס. לפי טריומף, מהירות סיבובי המנוע מגיעה ל-18,000 סל"ד, והמומנט עומד על 11 קג"מ מסל"ד אפס. הסוללה מובנית בתוך יחידת המנוע, כאשר ניתן יהיה להטעין אותה ממצב ריק עד ל-80% מהקיבול בתוך 20 דקות. טווח הרכיבה המשוער עומד על 190 ק"מ, כאשר כל הכלי צפוי לשקול כ-220 ק"ג.
לטריומף נשארה עוד עבודה, כאשר מבחנים צפויים להתחיל לקראת סוף השנה, ולגרסת הייצור הסדרתי ייקח עוד כשנתיים עד שתגיע לייצור ולשוקים. עכשיו כשסוכנות טריומף בישראל כבר קיימת, נשאר רק לחכות לדגם, כאשר אצלנו נידרש לתחנות הטענה אולטרה מהירות מותאמות.