סגמנט ה-300 סמ"ק בקטגוריית האדוונצ'ר צומח בשנים האחרונות. האם ימאהה יצטרפו לשם עם הטנרה?
בראיון שפורסם באתר האיטלקי motociclismo, אישר מנהל המותג באיטליה, פבריציו קורזי, את האפשרות להצגת גרסת 300 סמ"ק של הטנרה המוצלח, שיהווה אח נוסף במשפחה שמונה את ה-1200 (סופר טנרה) וה-700 המצליח. לפי דבריו של קורזי, הפופולריות של הקטגוריה לא נעלמה מעיניהם של אנשי ימאהה, ובמידה והם יאתרו ביקוש בשוק העולמי הם בהחלט יפתחו את האופנוע. בין השורות – סביר להניח שדגם הטנרה 300 יישר קו עם ה-MT-03 וה-YZF-R3 הנושאים מנוע טווין מקבילי בנפח 321 סמ"ק המספק כ-42 כ"ס ו-3 קג"מ.
קטגוריית האדוונצ'ר 300 צוברת פופלריות רבה בשנים האחרונות עם הק.ט.מ 390 אדוונצ'ר הטכנולוגי, ב.מ.וו G310GS, קוואסאקי ורסיס X300 ובמידה מסוימת גם סוזוקי DL250 ויסטרום, בנלי TRK251, ואף הונדה CB500X. לימאהה יש פלטפורמה חזקה עם הטנרה 700 ומשפחת ה-300 סמ"ק, ולכן אנחנו בטוחים שבשנה הקרובה נראה גם טנרה 300 מצטרף לקטגוריה החמה הזאת.
התעניינתי בטנרה 700. מטרו רוצים עליו 70000 במזומן. שאלתי את הנציג למה הם רוצים להרוויח עליו כל כך הרבה בארץ. והוא אמר שזו הזכות שלהם לקבוע כמה הם מרוויחים. הוא רק שכח את הצד השני של המטבע. הכסף נשאר אצלי ולא צפוי להגיע למטרו.
רק בישראל עוד מענישים את מי שרוכב על מי שרוצה יותר מ 250 סמק
ולא לפי הספקים
איפה כל הרוכבים ?
כל אחד הוא רוכב בודד אבל כולם זה כבר כח לא מבוטל
הרוכבים צריכים להקים קבוצת רכישה מול הביטוח
ואחר כך מול היבואנים
ואחר כך מול שופרסל
ולהמשיך לכל מקום שרק ירצו
בלי דמי מנוי ובלי תשלום חודשי