דף הבית / חדשות / ימאהה: האיקסמקס מתעדכן ל-2023
2023_YAM_XMAX300ASP_EU_MDBNM4_ACT_002_03_preview

ימאהה: האיקסמקס מתעדכן ל-2023

סדרת האיקסמקס הפופולרית של ימאהה, בנפחים 125 ו-300 סמ"ק, מקבלת לשנת 2023 עיצוב חדש וקרבי יותר, צגים חדשים וארגונומיה משופרת

הימאהה איקסמקס (XMAX) בנפחים 125 סמ"ק ו-300 סמ"ק מקבל עיצוב חדש, מסך חדש וארגונומיה משופרת.

ימאהה איקסמקס דגמי 2023
ימאהה איקסמקס דגמי 2023

סדרת קטנועי האיקסמקס של ימאהה חוגגת עשור. היא שודרגה עם גרסת 300 סמ"ק שהוצגה בשנת 2017, ועברה עדכון ראשון בשנת 2021. כעת חושפים בימאהה עדכון נוסף לאיקסמקס 125 ולאיקסמקס 300 – שמתחיל במתיחת פנים עיצובית. יחידת הפנים מקבלת פנסים היוצרים את האות 'X' – גם מאחור – ומראה כללי חד יותר. יש מאותתים חדשים המותקנים גבוה יותר וממוקמים בקו המשקף, שמקבל מנגנון שינוי גובה חדש. יש צג LCD חדש בגודל 4.3″ עם קישורית לסלולר דרך אפליקציה ייעודית בגרסה הרגילה. בגרסת ה־Tech MAX היוקרתית מגיע צג TFT בגודל 4.2″, כאשר מעליו נמצא את צג LCD בגודל 3.2″ שדואג לנתוני המהירות. המושב עוצב מחדש לטובת שיפור הנחת הרגליים על הקרקע, כאשר בגרסת ה־Tech MAX המושב עשוי חומר דמוי-עור עם תפירה זהובה.

אין שינוי בנתוני המנוע של גרסת ה-300 סמ"ק, כלומר צילינדר יחיד בנפח 292 סמ"ק והספק של 28 כ"ס. את אותם השינויים מקבל גם האיקסמקס 125, שקיבל בשנת 2021 שינויים רבים לדוגמת משקל קל יותר בכ-9 ק"ג, בסיס גלגלים מעט גדול יותר (1,570 מ"מ), מרווח גחון גדול יותר (140 מ"מ) ומהלך ארוך יותר לבולם האחורי (90 מ"מ). האבזור המקורי ממשיך להכיל מפתח קרבה KEYLESS, פנסי LED היקפיים, לוח שעונים LCD, תא אחסון המכיל 2 קסדות מלאות, שקע טעינה 12V, משקף מתכוונן, כידון מתכוונן ותאורה בתא האחסון. כמו ב-300 המוזכר מעלה, יש גרסת Tech Max מהודרת.

הימאהה איקסמקס יגיע לישראל לקראת הרבע השני של שנת 2023, כשגרסאות ה-Tech MAX יצאו רק לקראת הקיץ. אין כרגע עדכון לגבי מחירים.

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

SYM-ADX300-URI-02

חדש בארץ: סאן-יאנג ADX300 אדוונצ'ר

ה-ADX300 החדש של סאן-יאנג מגיע לישראל עם עיצוב אדוונצ'ר מודרני ועם אבזור ואלקטרוניקה מכובדים; המחיר: 36 אלף ש"ח

3 תגובות

  1. Avatar

    מה לגביי יאמאהה טריסיטי 300 יש עידכון יש שידרוג ?

  2. Avatar
    חדש מול משומש

    נו באמת. "קטנוע מנהלים", זה קטנוע, מנהל זה מי שהוא מנהל. הביטוי קטנוע-מנהלים לא עזר לאף מנקה חדרי מדרגות להיות מנהל. ואם תפסיקו להשתמש בביטוי קטנוע-מנהלים נשאר עם מה שהיה כאן קודם, לפני שנולדנו: וספה ראלי 200 דו פעימתית, שלשעתה, שנות ה 70 תחילת שנות ה 80, הייתה חזקה בסבבה. חזקה בדיוק כמו שהיום המקסי-סקוטרים חזקים, לא יותר ולא פחות, הוספה עשתה את זה לפני 50 שנה(לשיט ב 100 קמ"ש), זה כדי לסדר לכם פרופורציות. כן, בעולם זה עדיין קיים, ה-מקסי-סקוטר, לא שידרגו בחו"ל את הביטוי והקטנועים נשארו קטנועים, לא של מנהלים, של מי שצריך כלי זול ויעיל לעיר. גם אם הקטנוע גדול, הוא אף פעם לא יהיה מכונה לקווים ארוכים, הוא פשוט לא מותאם לזה. תנוחת הישיבה בקטנועים גרועה לפחות כמו זאת שבהרלי דווידסון, אז כל בעלי הקטנועים מורידים רגליים ברכיבה כדי לשחרר לחץ מהגב. העיקר שהמכירות בישראל יספרו לכם את השקר על "כורסת-מנהלים מפנקת", אבל זה מפנק רק אם אתם מנהלים טיפשים במיוחד שמוכנים לסבול מתנוחת ישיבה של שרפרף, ולשחק אותה בכאילו אתם רוכבים על הרלי דווידסון, האחרונים לפחות סובלים עם סטייל וטעם, בעלי קטנועי-מנהלי סובלים כי הם טיפשים שמאמינים לאיש המכירות שלהם. מנהל חכם נמצא על אופנוע אופנוע, או קונה קטנוע כי לקווים קצרים בעיר זה מאוד נוח, ולא כי סוג הקטנוע זה מה שמגדיר אותו כמנהל. האיק-מקס טוב כמו מובי, האיק-מקס זה קטנוע עירוני, סוג של וספה. מובי זה לחכמים, איק-מקס זה לטיפשים. בדיוק כמו ההבדל בין לקוחות עופר אבניר, ללקוחות מטרו-מוטור. אההה…סגרנו את הפינה?

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן