ימאהה מעדכנים את הזומה (Zuma) 125 לשוק האמריקאי עם מראה משודרג ומנוע 125 סמ"ק 4 פעימות עם תזמון שסתומים משתנה.
בתחילת שנות ה-2000 נמכרו בישראל שני דגמים מקבילים – הימאהה BWs וה-MBK בוסטר, שהיו קטנועי 50 סמ"ק 2 פעימות עם עיצוב לא שגרתי. בעוד שמנועי ה-50 סמ"ק סיימו את תפקידם, ימאהה התקינו מנוע 125 סמ"ק 4 פעימות והמשיכו את שיווקו גם עם השם זומה (Zuma), בעיקר בשוק האמריקאי.
כעת הדגם האמריקאי מקבל מתיחת פנים משמעותית עם עיצוב אדוונצ'רי שמכוון גם לשבילי עפר. העיצוב מקבל קווים חדים יותר עם כנף גדולה מעט יותר ותא אחסון משולב ביחידת הפנסים הכפולים. הבולמים קבלו כיול מחודש כולל המזלג בקוטר 33 מ"מ עם מהלך של 81 מ"מ, נתון דומה גם מאחור. בשני גלגלי ה-12″ יש בלמי דיסק עם מערכת לבלימה משולבת (CBS). יש תא אחסון מלא מתחת למושב, עם שקע USB להטענה ולוח שעונים LCD.
מבחינת הנעה מדובר על מנוע הארבע פעימות בנפח 125 סמ"ק מקורר אוויר ומוזרק דלק. בימאהה שילבו בדגם המחודש את מערכת תזמון השסתומים המשתנה VVA (ר"ת Variable Valve Actuation), ובדגם הזה הוא מספק כ-13 כ"ס, כאשר ההינע הסופי מתבצע דרך וריאטור.
נכון לעכשיו הדגם מיועד רק לשוק האמריקאי, שם הוא יעלה 3,700$, וכן לשוק הקנדי. אין כרגע כוונה להביאו לאירופה וישראל, וחבל.