דף הבית / חדשות / ימאהה חושפת: טרייסר 700
2016_YAM_MT07TR_EU_RMB_STA_004_03

ימאהה חושפת: טרייסר 700

ימאהה חושפת רשמית את הטרייסר 700 - כביש-תיור על בסיס ה-MT-07

על דבר קיומו של האופנוע הזה אנחנו יודעים כבר הרבה זמן, אבל ההפתעה מגיעה בעיתוי החשיפה: ימאהה חושפת לפני דקות אחדות באופן רשמי את הטרייסר 700 – אופנוע כביש-תיור שבנוי על בסיס ה-MT-07 המצליח, בדומה לקונספט של ה-MT-09 טרייסר.

הפלטפורמה הזו מוצלחת למדי, שכן על בסיס ה-MT-07 הרגיל ימאהה הוציאה את ה-XSR700 בסוף 2015, את ה-MT-07 טרייסר היום, ולפי תמונות ריגול – בקרוב נראה גם XT700Z טנרה על אותה הפלטפורמה.

ימאהה טרייסר 700 - בארץ ביולי 2016, בשלושה צבעים
ימאהה טרייסר 700 – בארץ ביולי 2016, בשלושה צבעים

הבסיס ל-MT-07 טרייסר הוא כאמור פלטפורמת ה-MT-07 – מנוע טווין מקבילי שמפיק 75 כ"ס, עם אותה שלדה ומכלולי שלדה של ה-MT-07. רק הזרוע האחורית הוארכה ב-50 מ"מ על מנת לספק לטרייסר יותר יציבות, וכפועל יוצא בסיס הגלגלים טיפס ל-1,450 מ"מ. על הפלטפורמה הזו בנו בימאהה עבודת גוף חדשה של אופנוע כביש-תיור, הכוללת תנוחת רכיבה זקופה יותר, מושב מדורג ומיגון רוח יעיל הכולל משקף מתכוונן ידנית. בטרייסר 700 החדש גדל מיכל הדלק מ-14 ל' ל-17 ליטרים כדי לאפשר טווח תיור יעיל, גובה המושב עומד על 845 מ"מ, הפנסים מלפנים הם מסוג LED, בדומה ל-MT-09 טרייסר, והמשקל עומד על 196 ק"ג. למעשה, פרט לעבודת הגוף החדשה, הטרייסר 700 כמעט זהה כמעט ל-MT-07 – כאמור יושב על אותה הפלטפורמה המכאנית, למעט כיול חדש למתלים בגלל המשקל הגבוה יותר וכאמור בסיס הגלגלים הארוך יותר. אהבנו במיוחד את העיצוב, ששומר על הקווים של ה-MT-09 טרייסר, אולם פחות חד ויותר עדין.

בימאהה לא מדברים על בקרות כאלו ואחרות, אולם קרוב לוודאי שהטרייסר 700 יגיע עם מערכת ABS כסטנדרט, ואילו בקרת החלקה פחות נחוצה בגלל המומנט הלא גבוה שעומד על 6.9 קג"מ – בהתאם לנפח, וזאת על מנת לשמור על מחיר רכישה נמוך. פרט מעניין הוא שהאופנוע החדש לא נקרא MT-07 טרייסר, אלא טרייסר 700 – זאת על מנת לבדל בינו לבין ה-MT-07.

ברשימת האביזרים תמצאו סט ארגזי-צד בנפח 20 ל' כל אחד, ארגז עליון בנפח 39 ל', ומשקף גבוה יותר.

בימאהה מספרים כי הטרייסר 700 יתחיל את שיווקו באירופה ביולי 2016. מחיר בארץ טרם פורסם, אולי באנגליה מחירו נקבע על 6,300 פאונד – 1,000 פאונד יותר מה-MT-07 הרגיל, מה שאומר שבחישוב גס מחירו בארץ צפוי להיות כ-70 אלף ש"ח.

 

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 46, רוכב על אופנועים 30 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

SYM-ADX300-URI-02

חדש בארץ: סאן-יאנג ADX300 אדוונצ'ר

ה-ADX300 החדש של סאן-יאנג מגיע לישראל עם עיצוב אדוונצ'ר מודרני ועם אבזור ואלקטרוניקה מכובדים; המחיר: 36 אלף ש"ח

תגובה אחת

  1. Avatar

    וואי וואי, התראה קצרה מידי..
    נגדיל את ההפרשות לחיסכון כדי שנוכל לקנות כזה בהקדם..

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן