דף הבית / חדשות / ימאהה חושפת טריסיטי 125 חדש
2022_YAM_MW125_EU_MYNS1_ACT_006_03_preview

ימאהה חושפת טריסיטי 125 חדש

ימאהה מציגים את דור חדש לצמד דגמי הטריסיטי הקטנים - בנפחים 125 ו-155 סמ"ק - עם שדרוגים במנוע, בשלדה, בבולמים ובאלקטרוניקה ועם התאמה לתקנות יורו 5

בימאהה מציגים את דור חדש לטריסיטי, קטנוע התלת-גלגלי הקטן שמגיע בשני נפחים – 125 ו-155 סמ"ק. 

אחרי שהיה חסר כשנה בגלל אי-עמידה בתקנות זיהום האוויר, בימאהה מציגים את הדור החדש של התלת-גלגלי הקטן, בנפחים 125 ו-155 סמ"ק. הטריסיטי 125 ממשיך להיות התלת-נוטה היחיד בנפח הזה, שהומצא על-ידי פיאג'ו עם ה-MP3, והופך אותו לפשוט ונגיש יותר. במקום מערכת אלקטרו-הידראולית לצמד הבולמים הקדמיים, כזו שנשלטת על-ידי מחשב וניתן לקבע בה את הבולמים כך שהקטנוע לא ייטה ויישאר במקום (למשל בחניה או ברמזור), הטריסיטי מציע צמד בולמים קונבנציונליים ופשוטים, דבר שמוזיל את החבילה משמעותית.

ימאהה טריסיטי 125 דגם 2023
ימאהה טריסיטי 125 דגם 2023

מנוע הארבע פעימות בנפח 125 סמ"ק מקורר נוזל ועם הזרקת דלק משתדרג לתקנות יורו 5 ומשלב את מערכת תזמון שסתומים משתנה VVA (ר"ת Variable Valve Actuation) של ימאהה. ההספק עומד על 12 כוחות סוס (9 קילוואט) ב-8,000 סל"ד ו-1.14 קג"מ ב-6,000 סל"ד. מנוע ה-155 סמ"ק ממשיך להציע 15 כ"ס (11 קילוואט) ו- 1.42 קג"מ. יש מנגנון של 'כבה וסע' שמדומם את המנוע במצב עמידה.

השלדה חדשה, קשיחה יותר וארוכה ב-60 מ"מ לטובת יציבות משופרת ונוחות. צמד הבולמים מאחור חדשים לשנת 2022 עם יותר מהלך מתלה (90 מ"מ) וקפיצים קשיחים יותר לטובת התמודדות עם כבישי העיר ויכולת הרכבה. לרוכב יש גם משטח רגליים גדול מעט יותר מהדור הקודם. החישוקים ממשיכים להיות בקוטר 14″ מלפנים ומידות צמיג של 90/80 ו-13″ מאחור בגודל 130/70. המשקל המלא עומד על 168 ק"ג בגרסת ה-125 סמ"ק. לצמד הטריסיטי יש צג LCD חדש עם אפשרות לקישורית לסלולר, מערכת התנעה ללא מפתח חדשה, ופנסי LED מלפנים עם עיצוב מחודש לפנס הקדמי. בנוסף לשינויים המכאניים, הטריסיטי החדש מקבל מתיחת פנים שהופכת אותו למודרני ונאה יותר.

הימאהה טריסיטי 125 ו-155 צפויים להגיע לישראל עם תחילת השיווק באירופה במהלך חודשי הקיץ. בשלב לא פורסמו מחירים.

2022_YAM_MW125_EU_MYNS1_STA_002_03_preview

ימאהה טריסיטי 155
ימאהה טריסיטי 155

2022_YAM_MW125_EU_MYNS1_DET_005_03_preview

2022_YAM_MW125_EU_MYNS1_DET_007_03_preview

2022_YAM_MW125_EU_MYNS1_DET_008_03_preview

2022_YAM_MW125_EU_MYNS1_DET_009_03_preview

2022_YAM_MW125_EU_MYNS1_DET_010_03_preview

2022_YAM_MW125_EU_MYNS1_DET_011_03_preview

2022_YAM_MW125_EU_MYNS1_ACT_007_03_preview

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

Suzuki-GSX400E (1)

נוסטלגיה: סוזוקי GSX400E – ה-DL של פעם

אחד מהאופנועים היותר נפוצים, פשוטים, אמינים ויעילים בישראל של תחילת שנות השמונים היה הסוזוקי GSX400E

תגובה אחת

  1. Avatar

    לא היינו מתנגדים לתוספת כח..חלש מידי ומתאים בעיקר לעיר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן