דף הבית / חדשות / ימאהה טימקס 560: 150 כלים ביום אחד
Yamaha-TMAX-560-Press-Launch-043

ימאהה טימקס 560: 150 כלים ביום אחד

עם פתיחת המכירה המוקדמת בשישי האחרון נמכרו כ-150 קטנועי טימקס 560; האספקה בתחילת ינואר

במבחן הדרכים שביצענו לימאהה טימקס 560 מההשקה העולמית בפורטוגל, הערכנו כי שנת 2020 הולכת להיות שנת שיא במכירות טימקס, ופתיחת המכירה המוקדמת לדגם הפופולרי מראה שהכיוון אכן כזה: ביום שישי האחרון נמכרו לא פחות מ-148 יחידות של הטימקס 560 בתוך 4 שעות בלבד.

מתוך 148 היחידות שנמכרו, 97 הן מהדגם המאובזר Tech MAX, שמחירו 92 אלף ש"ח, ו-51 היחידות הנוספות הן של הטימקס הרגיל, שמחירו נקבע על 85 אלף ש"ח. הרוכשים צפויים לקבל את הכלים בתחילת ינואר, כשבמטרו מעריכים שעד אז יימכרו יותר מ-250 יחידות.

תומר קומרוב, מנכ"ל מטרו מוטור: "הטימקס 560 החדש הוא החזק והטכנולוגי ביותר אי-פעם, ומהווה את הכלי האולטימטיבי לנסיעה עירונית ובין-עירונית בנוחות וללא מגבלות. הביקוש לטימקס החדש עלה על כל הציפיות שלנו, וכרגע אנחנו נמצאים בקשר מול ימאהה במטרה להגדיל אף יותר את ההקצאות לישראל. לטימקס יש קהל לקוחות שמתרחב משנה לשנה – קהל שמעריך את היכולות יוצאות הדופן שלו".

ימאהה טימקס 560 (מימין טימקס, משמאל TECH MAX)
ימאהה טימקס 560 (מימין טימקס, משמאל TECH MAX)

הטימקס 560 הוא הדור החמישי (או השביעי – תלוי איך סופרים; כל דורות הטימקס – בקישור) של הטימקס האייקוני. לשנת 2020, בשנתו ה-20 של הטימקס, נפח המנוע גדל מ-530 ל-562 סמ"ק על-ידי הגדלת קוטר הצילינדרים ב-2 מ"מ, ההספק עלה מ-46 ל-47.6 כ"ס והמומנט עלה מ-5.4 ל-5.68 קג"מ. יש גם מערכות יניקה ופליטה חדשות, וגם ניהול המנוע חדש וכולל – כמו בדגם הקודם – בקרת אחיזה הניתנת לניתוק.

מערכת המתלים קיבלה חיזוק לקפיצים ולהידראוליקה כך שהטימקס 560 יציב יותר, והשינוי המורגש ביותר הוא העיצוב החדש של הטימקס – בעיקר בזנב המחודד יותר עם תאורת ה-LED החדשה.

מבחינת אבזור, הטימקס 560 מציע פנסי LED היקפיים, מפתח קרבה KEYLESS, כפתור D-MODE לבחירת 2 מצבי ניהול מנוע, מערכת ABS, מערכת בקרת אחיזה, רגלית אמצע ננעלת ומדרס רגליים קדמי מאלומיניום.

גרסת ה-Tech MAX המאובזרת מציעה משקף מתכוונן חשמלי, בקרת שיוט, ידיות מחוממות, מושב מחומם, בולם אחורי מתכוונן לעומס קפיץ ושיכוך החזרה, וכן תגיות אלומיניום Tech MAX בצידי הכלי.

קישורים רלוונטיים:

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 46, רוכב על אופנועים 30 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

MY25_MULTISTRADA_V2_DYNAMIC _33__UC732446_High

דוקאטי מציגה את המולטיסטראדה V2 החדש ל-2025

בדוקאטי חושפים את המולטיסטראדה V2 החדש - לאחר הפניגאלה V2 והסטריטפייטר V2 - עם המנוע החדש, ירידה משמעותית במשקל, עיצוב מעודכן והרבה אלקטרוניקה

10 תגובות

  1. Avatar

    13 מליון ביום?

  2. Avatar

    150 ערסים נטולי מוח ,רצו לרכוש קטנוע עם 47 כס, במחיר הזוי ,בו ניתן לרכוש אופנועים אמיתיים וטובים ,על מנת שיוכלו לעבוד על הגז כמו קומביין ולשלשל רגליהם באוויר תוך ביצוע זיגזגים חולניים.

  3. Avatar

    איך יכול להיות שהימאהה xmax300 פותח יותר חזק מהtmax עמדתי כמה פעמים ברמזור והובסתי …

  4. Avatar

    טימטום של 150 אנשים . לא מבין אותם ,סתם כלי ה AK550 הרבה יותר טוב ממנו .ומה שמצחיק גם הרבה יותר זול ממנו

  5. Avatar

    מסכים עם החבר'ה מעליי, זה כלי סופר יקר לרכישה וגם לתחזוקה. אין לזה הצדקה אמיתית ורוב מי שקונה את זה שייך לקבוצה שעובדת 'בשחור' ולא ממש שמעה על 'חשבונית' , נוסעת עם סניקרס לבנות ומרים את הרגליים אחורה לרגליות מורכב כאילו זה אופנוע, המהדרין גם יעשו זאת עם קסדת חצי פתוחה עם טלפון נייד מוכנס פנימה (כי למה דיבורית) . אדם הגיוני (בלי קשר לכמה כסף יש לו) יקנה אופנוע אמיתי בכסף כזה.

  6. Avatar

    מי אמר שתמיד המחיר הוא ביחס ישר להספק? מי שקונה את זה לא רוצה אופנוע. רוצה את הקטנוע הכי טוב שאפשר להשיג בכסף כנראה.

  7. Avatar

    זו אינדיקציה מצוינת לכך שהעסקים בעולם התחתון משגשגים.

  8. Avatar

    על טעם וריח Tom Valeria family Deepika על טעם ועל ריח אין מה להתווכח חג שמח

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן