דף הבית / חדשות / ימאהה: טרייסר 900 חדש בקרוב
T9_02-U330141884244674C-U390266179985qvG-528x329@Gazzetta-Web_528x329

ימאהה: טרייסר 900 חדש בקרוב

ימאהה יציגו בקרוב מאוד את גרסת הטרייסר 900 החדשה לשנת 2021; לבינתיים קבלו תמונות ריגול מאיטליה

כחלק מפלטפורמת ה-MT-09 החדש, תציג ימאהה גם את הטרייסר 900, שמתעדכן ומתחדש לו לשנת 2021. 

ימאהה הציגו השבוע את הדור השלישי של ה-MT-09 החדש. באותה משפחה יושבים גם הנייקןהטרייסר 900 וה-XSR900 – שגם הם צפויים לקבל חידושים לשנת 2021. המגזין האיטלקי gazzetta פרסם תמונות 'ריגול' של הטרייסר 900 החדש שנתפס במבחנים באירופה. הטרייסר 900 החדש מקבל מתיחת פנים בדומה לטרייסר 700, וללא פרטים כרגע – אנו מניחים שהמנוע, המכלולים והאלקטרוניקה יגיעו ישירות מה-MT-09 החדש.

T9_04-U330141884244674C-U390266179985SRF-528x329@Gazzetta-Web_528x329

מנוע הטריפל יקבל גם כאן כמובן הגדלת נפח ל-889 סמ"ק (42 סמ"ק יותר מהמנוע הקודם) על-ידי הגדלת קוטר הצילינדרים ב-3 מ"מ. גם גל הארכובה חדש לגמרי, והמנוע החדש מפחית 1.6 ק"ג ממשקלו בעיצוב החדש. ההספק מטפס ב-4 כ"ס ל-119 כ"ס ב-10,000 סל"ד והמומנט מטפס ל-9.5 קג"מ ב-7,000 סל"ד שהם 1,500 סל"ד נמוך מבעבר, מה שאומר מנוע גמיש יותר עם יותר כול לכל רצועת הסל"ד. המנוע החדש עומד כמובן בתקנות יורו 5.

המנוע החדש יקבל כמובן מצערות חשמליות, כשמערכת ניהול המנוע חדשה לחלוטין. מערכת היניקה חדשה, וכך גם מערכת הפליטה. יש גם קוויקשיפטר מקורי לשני הכיוונים. המצמד המחליק עובר גם הוא שדרוג, וכעת הוא יעיל ועמיד יותר.

שלדת האלומיניום חדשה גם היא, כשבימאהה טוענים שהיא קשיחה יותר בכ-50% מזו של הדגם היוצא. יחד עם הזרוע האחורית החדשה, משקלה הכולל של השלדה נמוך יותר ב-2.3 ק"ג מזו היוצאת, ושלדת הזנב מאלומיניום קלה יותר ב-1.5 ק"ג נוספים. בסיס הגלגלים קצר יותר, ולטענת ימאהה זה נועד לאפשר התנהגות דינמית טובה יותר מבעבר.

המזלג הקדמי של קאיאבה בקוטר 41 מ"מ חדש גם הוא, וכעת הוא מתכוונן באופן מלא – לעומס קפיץ, שיכוך כיווץ ושיכוך החזרה. מערכת הבלימה הקדמית נלקחה, לטענת ימאהה, מה-YZF-R1, וכעת היא רדיאלית, עם דיסקים בקוטר 298 מ"מ. יש גם חישוקים חדשים עם 10 חישורים.

בגזרת האלקטרוניקה, יש כאמור מצערות חשמליות עם 3 מצבי ניהול מנוע, ויש מערכת ניהול אופנוע המבוססת על חיישן מדידת אינרציה ב-6 צירים IMU. יש בקרת אחיזה ובקרת החלקה ב-3 מצבים, יש ABS להטיה, יש קוויקשיפטר לשני הכיוונים, יש מסך TFT חדש בגודל "3.5, ויש פנסי LED היקפיים.

סביר להניח שהטרייסר 900 החדש ייחשף בקרוב, ואנו נביא את הדיווחים ואת המפרט המלא ברגע שייחשף רשמית.

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

KYMCO-DT-X360-004

קימקו חושפת את ה-DT X360 אדוונצ'ר

על בסיס מנועו של הדאונטאון 350 בנו בקימקו קטנוע אדוונצ'ר - DT X360; יגיע ארצה במהלך שנת 2021

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO