מטרו מוטור, יבואנית ימאהה לישראל, מתחילה במכירה מוקדמת לטנרה 700 – האדוונצ'ר החדש של ימאהה שהוצג בגרסת הייצור הסדרתי שלו בתערוכת מילאנו האחרונה, וזאת אחרי שנתיים של קונספטים ושל אבטיפוסים. הטנרה 700 יגיע ארצה במהלך חודש יולי. לרכישה מוקדמת היכנסו לקישור.
הטנרה 700 הוא אחד הכלים המסקרנים של השנה. על בסיס מנוע ה-CP2 של ה-MT-07 בנו בימאהה אופנוע אדוונצ'ר קרבי, שעל-פי התמונות והמפרטים הטכניים נראה מבטיח מאוד דווקא לאלו שרוכבים בשטח עם האדוונצ'ר שלהם. הרעיון היה לייצר אדוונצ'ר בינוני, אך עם יכולות שטח אמיתיות – אופנוע גבוה עם מהלך מתלים מכובד, גלגלי "21 ו-"18 ומרווח גחון גבוה, עם מנוע חזק, תנוחה זקופה ומיגון רוח אדוונצ'רי.
כדי להתאים לקונספט האדוונצ'ר, מנוע ה-CP2 של ה-MT-07 – הטווין המקבילי בנפח 689 סמ"ק – הועבר בשלמותו, אך קיבל כיוון מחדש להזרקת הדלק והוא יספק כ-74 כ"ס. הוא שופע מומנט, כששיא המומנט – 6.93 קג"מ – מתקבל ב-6,500 סל"ד. מסביב המנוע נבנתה שלדת עריסה כפולה חדשה מפלדה – דומה במבנה לאופנועי שטח. בסיס הגלגלים עומד על 1,590 מ"מ ארוכים. הארגונומיה נבנתה כך שתאפשר לרוכב לנוע על האופנוע – המושב שטוח למדי, המיכל צר, וכך גם צדי האופנוע. מלפנים הותקן פיירינג אדוונצ'רי מרשים ברוח אופנועי הראלי – עם מיגון רוח גבוה ופנסי LED. ממש קוקפיט של ראלי.
בחלקו הקדמי של הטנרה 700 מותקן מזלג הפוך בקוטר 43 מ"מ ומהלך של 210 מ"מ המציע כיוונים מלאים, ומאחור בולם יחיד המחובר לזרוע אלומיניום דרך מערכת לינקים ובעל מהלך של 200 מ"מ, וגם הוא מציע כיוונים מלאים – כולל כיוון שיכוך כיווץ מהיר ואיטי. החישוקים כאמור בקוטר "21 מלפנים ו-"18 מאחור, והצמיגים המקוריים הם פירלי סקורפיון ראלי STR קרביים במידות 90/90-21 ו-150/70-18. צמד הדיסקים הקדמיים בקוטר 282 מ"מ, מיכל הדלק בנפח 16 ליטרים, ולטענת ימאהה טווח הרכיבה עשוי להגיע ל-350 ק"מ. נתון המשקל עומד על סביב 200 ק"ג כולל נוזלים. מבחינת בקרות, הטנרה 700 מגיע עם מערכת ABS הניתנת לניתוק לטובת רכיבת שטח, וכן עם מסך LCD. פשוט וספרטני, וכפי הנראה מיועד לרכיבת שטח אמיתית וקשוחה.
מחירו של הימאהה טנרה 700 נקבע בישראל על 69,985 ש"ח 'על הכביש' כולל אגרות. זאת לעומת ההערכה שנמסרה בסוף דצמבר 2018 שעמדה על כ-65 אלף ש"ח. באירופה מחירו לצרכן עומד על כ-9,700 יורו.
אביעד, עורך מגזין פול גז, נמצע ברגעים אלו בהשקה העולמית של הטנרה 700, ובימים הקרובים נביא לכם את מבחן הדרכים המלא של האופנוע המעניין והחשוב הזה של ימאהה.
מטרו שיהיה בהצלחה …
קרוב מרחק פיפס מלהזמין .
שלושת הצבעים מגיעים כבר ביולי ??
יש מימון …הלואה ללא ריבית ?
יש הלוואה ללא ריבית
מה יהיה פולגז? אי אפשר לכתוב הערה באורך יותר משתי שורות?
אם אני זוכר נכון פורסם כבר מחיר שעמד על 65000. איך עוד לא הגיע וכבר 70000?
או כמו שאומרים: למה כלב מלקק לעצמו את הביצים? כי הוא יכול.
מיטרו שקרנים רק חושבים על עצמם ולא מעניין אותם בטיחות הלקוחות וההוצאות .
להזמין מראש ללא נסיעת מבחן?! לפני שרואים?! במחיר הרגיללל???
מה???
כלי מגניב אבל אדוונצר זה לאאא! עם מושב קרש של שדומה למושב של אופנוע אנדורו, אין לו כל כל יכולת תיור.
תהיו צרכנים נבונים פעם אחת ותתנו ברקס למטרו על העלאת המחיר!
היבואן הזה מחרבן על הלקוחות שלו במשך שנים.
פשוט לא לקנות.
למה ה YZF-R3 נמכר ב 37,985 ש"ח, שזה בדיוק המחיר שניתן באותה הערכה והטנרה החדש קיבל העלאה של כמעט 10 %???
אין עדיין מחיר ל-R3 החדש.
המחיר שאתה רואה הוא ל-R3 הנוכחי.
אז כל השאר…
חוץ מה Z400 שעלה בכמה שקלים כל השאר נמכרים בדיוק במחיר שבכתבה או פחות ממנו (כמבצע).
מה כל השאר?
מה בדיוק השאלה שלך? לא הבנו.
למה כל שאר הדגמים שבכתבה נמכרים במחיר הנקוב ורק לטנרה מחיר גבוה יותר?
מפני שבכל הדגמים במטרו נתנו הערכה מדויקת יחסית, ואילו עם הטנרה 700 ההערכה הייתה שגויה בשל מספר סיבות.
באמת מעניין מה הסיבות שבכל הדגמים ההערכה היתה על האגורה ורק בדגם הזה היתה סטייה כל כך גדולה?
או שאולי יש פה סיבות אחרות?
ואיך אתם מתכוונים לבדוק או להגיב על זה?
מהסאב-טקסט של הדברים שלך נשמע כאילו הטענה שלך היא כלפי פול גז.
כן גלעד. סיבה אחת.
התמחור הגבוה של 790R. זה הזמן להצביע ברגליים.
האם ידוע אם ישנה גרסה מוגבלת לרשיון A1 (באתר מטרו לא מצויין שישנה גרסה מוגבלת) ?
תהיה גרסת A1 שתגיע ארצה כחודשיים אחרי הגרסה הבלתי מוגבלת, כלומר סביב ספטמבר.