דף הבית / חדשות / ימאהה מציגה אבטיפוס של טנרה 700 קרבי לשטח
2022_YAM_XTZ700_Raid_Prototype_EU_ACT_010_03_preview

ימאהה מציגה אבטיפוס של טנרה 700 קרבי לשטח

ימאהה מציגים לא פחות מאשר גרסת מרוצים של הטנרה 700 הפופולרי, אשר מספקת שיפורי מנוע, שלדה ובלמים לגרסת הבסיס לרכיבת שטח קשוחה

בימאהה מציגים את הטנרה 700 Raid Prototype אבטיפוס שלוקח את גרסת הבסיס ומספק שיפורי מנוע, שלדה ובלמים לרוכבים שרוצים גם להתחרות עם האדוונצ'ר הפופולרי.

בהשראת פול טארס וביצועי העל שלו על-גבי הטנרה 700, בוחרים בימאהה להציג את הרייד פרוטוטייפ – אבטיפוס של הטנרה 700 הפופולרי שמקבל רשימת שיפורים מכובדת ממחלקת GYTR (ר"ת Genuine Yamaha Technology Racing) במטרה להנגיש אותו בעתיד לרכיבות שטח קשוחות ולתחרויות.

 

האבטיפוס

ימאהה טנרה 700 רייד אבטיפוס
ימאהה טנרה 700 רייד אבטיפוס

מציע מערכת פליטה מלאה מטיטניום של אקרפוביץ', שתורמת לנשימה בסל"ד גבוה ומפחיתה במשקל, זה מגיע יחד עם מערכת ניהול מנוע מותאמת. תיבת האוויר ומסנן האוויר חדשים ומוגדלים, יש רדיאטור מוגדל לפינוי חום נוסף עם שני מאווררים, כיסוי משאבת מים חזק יותר, מנגנון קירור שמן חזק יותר, גלגל שיניים 48 מאחור ליחס העברה קצר יותר מגרסת המקור, מצמד מחוזק של Rekluse עם כיסוי מצמד כפול,וידית קלאץ' חדשה.

הבולמים משתדרגים עם מזלג קאיאבה הפוך בקוטר 48 מ"מ מטיפוס קארטרידג' סגור, בעל מהלך של 270 מ"מ (43 מ"מ ומהלך של 210 מ"מ במקורי), ובולם חדש מאחור, גם הוא של קאיאבה, עם מהלך של 260 מ"מ (200 מ"מ במקורי), מנגנון לינקג' חדש, ומשולשים מכורסמים. מלפנים מערכת הבלימה מורכבת מדיסק יחיד בקוטר 300 מ"מ (לעומת צמד דיסקים בקוטר 286 מ"מ), רפידות מרוץ, משאבה ראשית משופרת עם ידית בלם חדשה, דיסק אחורי בקוטר 267 מ"מ (לעומת 245 מ"מ) וצינורות בלם מפלדה שזורה.

שימו לב למיכל הדלק כפול הפתחים, בסגנון ראלי, ולאבזור הראלי הרב שיותר ממרמז על ייעודו של הטנרה 700 רייד. בכלל, רשימת השיפורים מזכירה את הטנרה 700 המשופר של פול טארס, עליו כתבנו לאחרונה.

הטנרה 700 רייד מוצג בשלב זה כאבטיפוס וכהצהרת כוונות ויכולות של ימאהה ולא כדגם ביצור סדרתי, אולם קרוב לוודאי שבימאהה ירכבו על גל ההצלחה האדיר של הטנרה 700 ויציגו בשנה הבאה גרסה סדרתית קרבית של הטנרה 700, המבוססת בחלקה הגדול על דגם האבטיפוס שהוצג היום. בהחלט מעניין.

2022_YAM_XTZ700_Raid_Prototype_EU_STA_008_03_preview

2022_YAM_XTZ700_Raid_Prototype_EU_STA_009_03_preview

2022_YAM_XTZ700_Raid_Prototype_EU_STA_010_03_preview

2022_YAM_XTZ700_Raid_Prototype_EU_DET_001_03_preview

2022_YAM_XTZ700_Raid_Prototype_EU_DET_002_03_preview

2022_YAM_XTZ700_Raid_Prototype_EU_DET_003_03_preview

2022_YAM_XTZ700_Raid_Prototype_EU_DET_004_03_preview

2022_YAM_XTZ700_Raid_Prototype_EU_DET_005_03_preview

2022_YAM_XTZ700_Raid_Prototype_EU_DET_007_03_preview

2022_YAM_XTZ700_Raid_Prototype_EU_ACT_001_03_preview

2022_YAM_XTZ700_Raid_Prototype_EU_ACT_003_03_preview

2022_YAM_XTZ700_Raid_Prototype_EU_ACT_004_03_preview

2022_YAM_XTZ700_Raid_Prototype_EU_ACT_009_03_preview

2022_YAM_XTZ700_Raid_Prototype_EU_ACT_011_03_preview

2022_YAM_XTZ700_Raid_Prototype_EU_ACT_013_03_preview

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

MY25_PANIGALE_V2S_DINAMICHE _12__UC719966_Mid

חדש בארץ: דוקאטי פניגאלה V2

הדוקאטי פניגאלה V2 של 2025 - אופנוע ספורט חדש עם מנוע חדש הקל יותר ב-15 ק"ג מהדגם היוצא וממלא תפקיד כפול - הגיע ארצה בשתי גרסאות; המחיר: החל מ-130 אלף ש"ח

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן