בימאהה מציגים את ה-TY-E 2.0 – אבולוציה של קונספט טריאל חשמלי שהוצג בשנת 2018 וכולל לעומתו שלדה משופרת וסוללה חזקה יותר; ישתתף בסבבים של אליפות העולם בטריאל כחלק מהמשך הפיתוח, עד להצגת הגרסה הסדרתית.
בשנת 2018 חשפו בימאהה את ה-TY-E – אופנוע טריאל חשמלי שהוצג כקונספט. במשך ארבע שנים נוספות עבדו בימאהה על הדגם, וכעת חושפים בתערוכת טוקיו את ה-TY-E 2.0. היתרון של המנוע החשמלי, על-פי ימאהה, הוא העוצמה ואספקת מומנט גבוה כבר בסל"ד אפס – יתרון משמעותי כשמדובר ברכיבת טריאל. בימאהה חוסכים בנתונים טכניים ולא מציינים את הספק המנוע. אל המנוע החשמלי מתווסף מצמד מכאני רב-דיסקי רטוב לשליטה טובה יותר על הורדת הכוח. המצבר מסוג ליתיום-יון, כשגם כאן בימאהה לא מציינים נתונים טכניים כמו קיבול, משך טעינה וזמן עבודה. המשקל הכללי עומד על סביב 70 ק"ג, בסיס הגלגלים על 1,310 מ"מ, ומרווח גחון המינימלי על 340 מ"מ.
החידוש בדגם 2.0 הוא שלדה חדשה לעומת הקונספט, כאשר מדובר על שלדת מונוקוק קלת משקל העשויה מחומרים מרוכבים, ועם סידור מחודש של המנוע החשמלי והסוללה להורדת מרכז הכובד. הסוללה החדשה קלה יותר ואמורה להיות עם קיבול הגדול פי 2.5 לעומת הקונספט. הימאהה TY-E 2.0 ישתתף בסבבים נבחרים של אליפות העולם בטריאל בעונה הקרובה, כשבמקביל יימשך תהליך הפיתוח עד להצגת הגרסה הסדרתית.