דף הבית / חדשות / ימאהה מציגה גרסת SP ל-MT-10 החדש
2022_YAM_MT10DX_EU_BWM2_ACT_002_03_preview

ימאהה מציגה גרסת SP ל-MT-10 החדש

בימאהה מציגים את ה-MT-10 SP - גרסת הקצה של הסופר-נייקד שחודש לשנת 2022, עם בולמים סמי אקטיביים חשמליים של אוהלינס ועוד תוספות

בימאהה מציגים את גרסת ה-SP היוקרתית של ה-MT-10 החדש, עם בולמים חשמליים סמי-אקטיביים, שדרוג במערכת הבלימה ותוספות עיצוביות.

ימאהה MT-10 SP דגם 2022
ימאהה MT-10 SP דגם 2022

לפני כשבועיים הציגו בימאהה את הדור החדש של הסופר נייקד – ה-MT-10. מנוע ה-CP4 קרוספליין בנפח 998 סמ"ק מה-YZF-R1 הותאם ליורו 5 הנדרש, הבוכנות חדשות ועשויות מאלומיניום מכורסם וקל יותר, ויש טלטלים חדשים מפלדה (טיטניום ב-R1) על-מנת להפוך אותו ליעיל ונקי יותר וכן לשפר את המומנט בסל"ד בינוני. זה, יחד עם כיוון מחודש למערכת ההזרקה, מוסיף עוד כוח בסל"ד בין 4,000 ל-8,000. בימאהה מציינים את הסאונד המשופר שנובע מתיבת אוויר חדשה המכילה שלוש תעלות בגודל שונה, סנפירים על מיכל הדלק בן 17 הליטרים, ומערכת פליטה חדשה מטיטניום.

השלדה הראשית מאלומיניום לקוחה ישירות מה-R1, כשהמנוע הוא גורם נושא עומס, ועדיין שלדת הזנב הוחלפה מאלומיניום לפלדה כדי להתמודד עם משקל של מורכב וציוד. בסיס הגלגלים עומד על 1,405 מ"מ. הבלמים גם הם של R1 עם צמד דיסקים צפים בקוטר 320 מ"מ, קליפר בעל ארבע בוכנות רדיאליות, ויש משאבה ראשית חדשה של ברמבו לשיפור הרגש. בגרסה הרגילה בולמי הקאיאבה מלפנים ומאחור נותרו ללא שינוי. צמיגי הבריג'סטון באטלקס S22 יושבים על חישוקי 17″ במידות 120/70 ו-190/55.

מבחינת אלקטרוניקה יש כאן יישור קו עם התקופה, כלומר חיישן IMU למדידת אינרציה בשישה צירים, מצערות חשמליות ומערכת ניהול מנוע בארבעה מצבים, ABS להטיה ובקרת אחיזה להטיה, בקרת ווילי, ניהול בלימת מנוע, פנסי LED היקפיים, מסך TFT בגודל 4.2″ והגבלת מהירות רכיבה לשמירה על הרישיון. בנוסף יש עיצוב חדש ובולט בזכות המסיכה הממשיכה את השפה העיצובית של דגמי ה-MT החדשים.

גרסת ה-SP שראשיתה בשנת 2017 מקבלת גם בולמים חשמליים סמי-אקטיביים של אוהלינס, שמגיעים גם על ה-R1M, עם התאמה וכיול מחודש עבור ה-MT-10. הם מציעים שלושה מצבים של כיוונים אלקטרוניים לעומס הקפיץ והשיכוכים, כשהם מתאימים עצמם לסגנון הרכיבה ואופי הדרך. יש שלושה מצבים מובנים (A1, A2, A3 – בהקבלה למסלול, ספורט וכביש) ושלושה מצבים לתכנות אישי. מערכת הבלימה מקבלת צינורות בלימה מפלדה שזורה לשיפור הרגש, ומבחינה עיצובית יש כיסוי תחתון ('אמבטיה') בשלושה חלקים, וגרפיקה בהשראת ה-YZF-R1M.

בימאהה טרם פרסמו מחיר עבור ה-MT-10 SP, כשהוא צפוי לצאת להגיע לשווקים בעולם ולישראל בתחילת שנת 2022.

2022_YAM_MT10DX_EU_BWM2_STU_001_03_preview

2022_YAM_MT10DX_EU_BWM2_STA_005_03_preview

2022_YAM_MT10DX_EU_BWM2_DET_001_03_preview

2022_YAM_MT10DX_EU_BWM2_DET_002_03_preview

2022_YAM_MT10DX_EU_BWM2_DET_003_03_preview

2022_YAM_MT10DX_EU_BWM2_DET_004_03_preview

2022_YAM_MT10DX_EU_BWM2_DET_011_03_preview

2022_YAM_MT10DX_EU_BWM2_DET_005_03_preview

2022_YAM_MT10DX_EU_BWM2_STA_001_03_preview

2022_YAM_MT10DX_EU_BWM2_ACT_005_03_preview

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

VOGE-Rally800 (18)

ווג מציגה: DS 800 ראלי – אדוונצ'ר שטח

בווג מציגים את ה-DS 800 ראלי - אופנוע אדוונצ'ר-שטח חדש עם חישוקי 21 ו-18 אינץ', מנוע טווין עם 95 כ"ס, מיכל דלק גדול וחבילת אלקטרוניקה מקיפה

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן