דף הבית / חדשות / ימאהה מציגה: דור חדש לטרייסר 700
2025_YAM_MT07TR_EU_VRSK_ACT_001_03_preview

ימאהה מציגה: דור חדש לטרייסר 700

בימאהה מציגים את דור חדש של הטרייסר 7, כולל את גרסת ה-GT המאובזרת, עם מנוע מעודכן, שלדה חדשה, עוד אלקטרוניקה ועיצוב רענן; האופציה לגיר אוטומטי בהמשך

בימאהה מציגים את הטרייסר 7 החדש של 2025 – גרסת התיור במשפחת ה-CP2, אשר מיישרת קו עם העדכונים של שאר האופנועים בפלטפורמה. באופן מוזר, אין כאן (עדיין) אופציה לגיר האוטומטי.

הדור השני והאחרון של הימאהה טרייסר 700 הוצג בשנת 2020, כאשר בהמשך אותה השנה הוצגה גם גרסת GT מאובזרת למרחקים ארוכים. לשנת 2023 הגיעו עדכונים קלים בצורת מסך TFT בגודל 5″ ובלמים משופרים, כאשר גרסת ה-GT קיבלה גם משקף חדש.

ימאהה טרייסר 7 דגם 2025
ימאהה טרייסר 7 דגם 2025

בהמשך לדור החדש של ה-MT-07 והעדכונים שהטנרה 700 קיבל, הטרייסר 7 מיישר קו גם הוא. לשנת 2025 מנוע הטווין המקבילי הא-סימטרי בנפח 689 סמ"ק נשאר כמעט זהה, כאשר הוא ממשיך להציע 74 כ"ס ב-8,750 סל"ד ו-6.8 קג"מ ב-6,500 סל"ד כמו קודמו. לשנת 2025 הוא כמובן מעודכן לתקנות יורו 5+ ההכרחיות והוא מוזן על-ידי מצערות חשמליות חדשות עם שני מצבי רכיבה מובנים (ספורט וכביש) ומצב שלישי לכיול אישי. יש בקרת אחיזה בשני שלבים עם אופציה לניתוק. נוסף גם קלאץ' מחליק לנטרול נעילת הגלגל האחורי בעת הורדת הילוכים אגרסיבית. השנה נוספה בקרת שיוט שפועלת מההילוך השלישי ואילך ומעל ל-40 קמ"ש. לטרייסר 7 גם מיכל דלק חדש וצר יותר המכיל 18 ליטרים של דלק.

הטרייסר 7 מקבל שלדה מחוזקת, וכן זרוע אחורית חדשה אשר נבדלת בעיקר בנקודת החיבור החזקה יותר, כשהזרוע ארוכה ב-40 מ"מ לעומת קודמתה. מערכת הבולמים מתחדשת לגמרי, כשיש מזלג הפוך חדש בקוטר 41 מ"מ ובולם אחורי חדש עם כיוון של 18 מצבים על שיכוך ההחזרה. הצמיגים של מישלין מדגם פיילוט רואד 6 GT, על חישוקי 17″. הבלמים הקדמיים קיבלו קליפרים רדיאליים.

תנוחת הרכיבה זקופה ונוחה יותר, כשהכידון גבוה יותר ב-30 מ"מ ורחב יותר ב-25 מ"מ. לטענת ימאהה, המושב הכפול נוח יותר, כשהוא ניתן כעת לכיוון גובה ומושב המורכב הוארך ב-40 מ"מ. גם המשקף עודכן, וכעת הוא מתכוונן. כמובן שיש את צג ה-TFT בגודל 5″ אשר מאפשר קישורית לסלולר דרך אפליקציה ייעודית, ובחירה בין שני מצבי תצוגה – כביש ותיור. זאת לצד המתגים החדשים לתפעול המסך בבית המתגים השמאלי. יש מערכת איתות המתבטלת אוטומטית והפעלה של כל ארבעת המאותתים בבלימת חירום חזקה.

גרסה רגילה וגרסת GT מאובזרת
גרסה רגילה וגרסת GT מאובזרת

העיצוב מתחדש גם הוא לשנת 2025, כשהטרייסר 7 מקבל פיירינג קדמי חדש המעוצב בקורלציה לטרייסר 9 החדש (עליו נרכב השבוע).

גרסת ה-GT כוללת כיול עומס קפיץ לבולם האחורי על-ידי ברז חיצוני, משקף גבוה יותר ב-90 מ"מ עם יותר אפשרויות כיוון, מזוודות צד קשיחות, ידית מחוממות בשלושה מצבים, רגלית אמצע חדשה, מושב משודרג, וכן גומיות על הרגליות.

הימאהה טרייסר 7 החדש יגיע לישראל ככל הנראה בהמשך השנה, עם מחיר שסביר להניח יהיה גבוה יותר וייקבע לקראת מועד ההגעה.

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

BMW Motorrad Helmet GS Rallye Carbon (2)

ב.מ.וו מציגה קסדת אדוונצ'ר עם דיבורית מובנית

בב.מ.וו מציגים את קסדת ה-GS ראלי קרבון - קסדת אדוונצ'ר טכנולוגית וממותגת עם מערכת תקשורת מובנית שיותר ממרמזת על עתיד הקסדות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן