דף הבית / חדשות / ימאהה משפרת את ה-YZF-R1 ל-2018
R1M-Milan-004

ימאהה משפרת את ה-YZF-R1 ל-2018

ה-YZF-R1 וה-YZF-R1M מקבלים מספר עדכונים לשנת 2018 - כולל קוויקשיפט חדש ובולמי קצה בגרסת ה-M היוקרתית

ימאהה משפרת את צמד אופנועי הסופרבייק שלה – ה-YZF-R1 וה-YZF-R1M – ל-2018, בעיקר בתחום האלקטרוניקה.

ימאהה YZF-R1M דגם 2018
ימאהה YZF-R1M דגם 2018

צמד הסופרבייקס של ימאהה מקבלים לשנת 2018 קוויקשיפטר חדש, אשר מאפשר גם הורדת הילוכים ללא שימוש בקלאץ'. יחד עם הקוויקשיפטר החדש מדובר באחת מחבילות האלקטרוניקה הטכנולוגיות שיש כיום בשוק אופנועי הספורט, והיא כוללת יחידת חיישן אינרציה ב-6 צירים IMU, בקרת החלקה גם לפניות, בקרת החלקה בבלימה לפנייה, בקרת ווילי, בקרת זינוק ומערכת ABS לפניות. בגרסת ה-R1M ניתן גם לכוון את רגישות הקוויקשיפטר במסך ה-TFT הצבעוני.

מה עוד חדש? ובכן, ה-R1M מקבל את הדור האחרון של מערכת הבולמים האלקטרוניים של אוהלינס – מדגם EC 2 ERS – שמשפרת את הגרסה הקודמת בתחום האלקטרוניקה, הניטור, והתאמת המתלים לעבודת האופנוע. נכון להיום זוהי ככל הנראה מערכת המתלים האיכותית ביותר שיש באופנועים סדרתיים.

ה-R1M מקבל השנה גם מפות חדשות ומעודכנות למחשב ניהול המנוע, שיפור בבקרת הרמת הגלגל הקדמי בתאוצה (בקרת ווילי), וכן פיירינגים חדשים מקרבון.

איזו מכונה!

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 46, רוכב על אופנועים 30 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

Tuono V4 Factory Dark Kracken_34sx

אפריליה: טואונו V4 חדש ל-2025

באפריליה משדרגים לשנת 2025 את הטואונו V4 - הסופר-נייקד הספורטיבי הבנוי על בסיס ה-RSV4 - עם יותר נפח מנוע ויותר כוח, יותר אלקטרוניקה ויותר כנפונים

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן