דף הבית / חדשות / ימאהה: שיווק הטריסיטי 300 יתחיל בחודש הבא
Yamaha-Tricity300-Tokyo-009

ימאהה: שיווק הטריסיטי 300 יתחיל בחודש הבא

שיווק הימאהה טריסיטי 300 יחל בישראל כבר בחודש יוני 2020 - חודש לפני שיווקו באירופה ובעולם; המחיר - כ-43 אלף ש"ח

תחילת השיווק הימאהה טריסיטי 300 החדש, שהוצג לאחרונה, נקבעה לתחילת חודש יולי השנה, אולם השיווק בישראל יחל כבר באמצע חודש יוני, כשהשוק הישראלי יהיה הראשון בעולם שבו ישווק הטריסיטי 300.

בימאהה הודיעו על תחילת שיווקו של הטריסיטי 300 החדש בתחילת חודש יולי. בנוסף הודיעו בימאהה כי הטריסיטי 300 יגיע עם שלושה קיטים אופציונליים לבחירת הלקוח: אורבן (הכולל משקף גבוה, סבל אחורי וארגז בנפח 39 ליטרים), ספורט (משקף ספורטיבי, מדרכי אלומיניום ומחרשה מקוצרת) או חורף (שמיכת רגליים, חימום לידיות ומשקף מוגבה).

ימאהה טריסיטי 300
ימאהה טריסיטי 300

הטריסיטי 300 הוצג בתערוכת טוקיו 2019 אחרי שהוצג כקונספט מגומר למדי בתערוכת מילאנו שנה לפני-כן. ה-300 משתמש במנוע ה'בלו-קור' של האיקסמקס 300, בנפח של 292 סמ"ק, מפיק 28 כ"ס ומגיע עם בקרת אחיזה. בנוסף, מערכת ה-LMW (ר"ת Leaning Multi-Wheel) מציעה אפשרות לנעילת גלגלים בעצירה, עם מכניקה אשר דומה למדי לזו שמותקנת בנייקן 900 – עם צמד בולמים לכל גלגל (כאן בחלק הפנימי של הגלגלים ולא בחיצוני כמו בנייקן) ועם מערכת אקרמן בעלת 3 זרועות אופקיות. נעילת המתלה תתבצע על-ידי מנוע חשמלי שמותקן על המתלה ומופעל על-ידי מתג בצידו הימני של הכידון. בנוסף יש פנסי LED, מסך LCD, צמיגים הקדמיים במידות 120/70-14, ואילו האחורי 140/70-14, מיכל דלק של 13 ליטרים והמשקל הרטוב הנקוב הוא 239 ק"ג.

ההשקה העולמית של הטריסיטי 300 – שבה היינו אמורים להשתתף – הייתה אמורה להתקיים בצרפת בתחילת חודש אפריל 2020, אולם היא בוטלה בשל ההסגר ועצירת הכלכלה העולמית בגלל משבר הקורונה, ובכלל זה ביטול הטיסות לאירופה וביטול כל האירועים באירופה.

כאמור, תחילת שיווקו של הטריסיטי 300 באירופה תחל בחודש יולי הקרוב, אולם השוק הישראלי יהיה הראשון בעולם שבו ישווק התלת-גלגלי החדש של ימאהה.  המחיר צפוי להיות סביב 43 אלף ש"ח.

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

4k0iJ5KCX0DaDTEDcYcSP8CH-090-oddballs-1967-vespa-piaggio-1550770504

נוסטלגיה: פיאג'ו סי

הפיאג'ו סי היה טוסטוס או טילון או אופניים עם מנוע עזר אופייני בשנות ה-80 ו-90 המוקדמות, שהגיע גם עם פדלים, והיה פופולרי על כבישי ישראל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO