דף הבית / חדשות / ימאהה: שתי גרסאות חדשות לטנרה 700
B_yamaha-tenere-700-extreme-edition-2

ימאהה: שתי גרסאות חדשות לטנרה 700

בימאהה מציגים שתי גרסאות חדשות של הטנרה 700: אקסטרים - עם מהלך מתלים ארוך יותר ועם שדרוגים לשטח, ואקספלור - עם מהלך מתלים קצר יותר ואבזור לטיולים

לשנת 2023 מציגים בימאהה שתי גרסאות חדשות של הטנרה 700, שמתווספות לגרסה הרגילה ולגרסת הוורלד רייד הקרבית. קבלו את הטנרה 700 אקסטרים (Extreme) והטנרה 700 אקספלור (Explore).

הימאהה טנרה 700 הוצג בשנת 2019 וזכה להצלחה גדולה בישראל ובעולם עם מעל ל-40,000 יחידות שנמכרו מאז – מאות רבות מהן בישראל. לשנת 2022 הוצג הוורלד רייד, כגרסה הקרבית ביותר עם מיכל דלק גדול יותר, בולמים משודרגים ואלקטרוניקה מתקדמת יותר, והשנה עודכנה הגרסה הרגילה עם צג TFT חדש ומודרני בגודל 5″. לרוכב אפשרות בחירה בין הקרנת מסך 'אקספולרר' עם שעון הסל"ד שבולט יותר, לבין תצוגת 'כביש' (Street) קונבנציונלית. דרך המסך יש אפשרות לקישורית מלאה לסלולר דרך אפליקציה ייעודית. בדומה לוורלד רייד, מערכת ה-ABS שודרגה לשלושה מצבים: מלא על שני הגלגלים, רק על הגלגל הקדמי (ללא האחורי) או ניתוק מלא. ידית הבלם הקדמי מגיעה בעיצוב חדש. בנוסף, יש שקע USB חדש, מאותתי LED חדשים, וקוויקשיפיטר להחלפת הילוכים ללא סגירת המצערת וללא שימוש במצמד – שיוצע כמערכת אופציונאלית.

ימאהה טנרה 700 בגרסת אקספלור
ימאהה טנרה 700 בגרסת אקספלור

כעת מציגים בימאהה שתי גרסאות חדשות לדגמי 2023: האקסטרים – אשר מיועדת לשימוש שטח אגרסיבי יותר ומגיעה עם אותו מזלג קאיאבה בקוטר 43 מ"מ עם מהלך גלגל ארוך יותר ב-20 מ"מ (230 מ"מ), ואותה הגדלת מהלך גלגל גם מאחור – ל-220 מ"מ. הבולמים מתכווננים בצורה מלאה. מרווח הגחון גדל גם הוא ב-20 מ"מ ל-260 מ"מ. יש רגליות רוכב מטיטניום הרחבות יותר ב-35%, מושב שטוח עם יותר ריפוד שמעלה את גובה המושב ל-910 מ"מ, וכנף קדמית אנדורו גבוהה. בנוסף, יש מגן רדיאטור ומוביל שרשרת מאלומיניום.

גרסת האקספלור מיועדת יותר לרכיבות ארוכות טווח ומפחיתה את מהלך הבולמים בשיעור של 20 מ"מ לעומת הגרסה הרגילה (190 מ"מ מלפנים ו-180 מ"מ מאחור), גובה המושב יורד ב-15 מ"מ (860 מ"מ). המשקף הקדמי גדול יותר בכ-50%, יש תושבות למזוודות צד ויש קוויקשיפטר מובנה.

יחד עם  גרסת 'ראלי' מאובזרת – הכוללת מגן גחון מסיבי מאלומיניום בעובי 4 מ"מ, מגן רדיאטור ומגן שרשרת מאלומיניום, מושב ראלי הגבוה ב-20 מ"מ מהמושב מפלט אקרפוביץ' קל משקל ומשטחי אחיזה לברכיים בצידי מיכל הדלק – מרחיבים בימאהה את פלטפורמת הטנרה 700 לחמש גרסאות. בבסיס כל גרסאות הטנרה 700 נמצא מנוע ה-CP2 של ימאהה – הטווין המקבילי בנפח 689 סמ"ק שמגיע מה-MT-07. הוא מפיק כ-74 כ"ס וכמעט 7 קג"מ. מועד הצגת שתי הגרסאות החדשות ומחירם טרם נקבע.

ימאהה טנרה 700 בגרסת אקסטרים
ימאהה טנרה 700 בגרסת אקסטרים

B_yamaha-tenere-700-explore-edition-2023-11

B_yamaha-tenere-700-explore-edition-2023-13

B_yamaha-tenere-700-explore-edition-2023-24

B_yamaha-tenere-700-explore-edition-2023-35

B_yamaha-tenere-700-explore-edition-2023-37

B_yamaha-tenere-700-extreme-edition-1

B_yamaha-tenere-700-extreme-edition-2

B_yamaha-tenere-700-extreme-edition-6

B_yamaha-tenere-700-extreme-edition-24

B_yamaha-tenere-700-extreme-edition-28

B_yamaha-tenere-700-extreme-edition-26

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

Royal Enfield Guerrilla 450_Brava Blue(2)_190724101555

חדש בארץ: רויאל אנפילד גרילה 450

הגרילה 450 החדש של רויאל אנפילד, שמרחיב את משפחת ה-450 החדשה ונכנס כגרסת הבסיס בתצורת רודסטר לכביש המבוססת על ההימליאן, הגיע לישראל; המחיר: מ-33 אלף ש"ח

2 תגובות

  1. Avatar

    בואו נחזיק אצבעות שיגיעו ארצה…
    כרגע מתוכננות רק לצרפת וגרמניה
    פליז פליז פליז…😁😁

  2. Avatar

    נשמע מוזר מה שרשמת?!

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן