דף הבית / חדשות / ימאהה: R1 בגרסת מיוחדת לכבוד 25 שנה לאייקון
2023_YAM_GYTR_PRO_ANNIVERSARY_STA_9474_preview

ימאהה: R1 בגרסת מיוחדת לכבוד 25 שנה לאייקון

לכבוד 25 שנה ל-YZF-R1 המקורי, ימאהה משחררת גרסת מסלול קרבית מבית GYTR ל-R1 הנוכחי שייוצר ב-25 יחידות בלבד ו-160 אלף אירו

לפני 25 שנים ימאהה חשפה את ה-YZF-R1 המקורי והאייקוני – אופנוע שמהווה חלק משמעותי בהיסטורית אופנועי הספורט. לציון האירוע משחררת ימאהה גרסת הומאג' לאותו R1 אייקוני, המיועדת למסלול בלבד ומגיעה עם מכלולי קצה שתפקידם לקצץ זמני הקפה.

אם פספסתם את גרסת ה-20 של ה-R1, שמכרה את כל 20 היחידות ברגע, למרות שעלו בזמנו מעל ל-40 אלף אירו כל אחת, אז יש כאן הזמנות לתיקון. ה-R1 בגרסת GYTR (ר"ת Genuine Yamaha Technology Racing – חטיבת המרוצים של ימאהה) הוא מכונת מסלול קרבית החולקת שפע חלקים משותפים עם ה-R1 העכשווי של קבוצת המרוצים של ימאהה מעולמות אליפות הסופרבייק העולמית וגם מה-MotoGP. הוא מיועד אך ורק למסלולים ולא לכביש הציבורי, וייוצר במהדורה מוגבלת וממוספרת של 25 יחידות בלבד – אחת לכל שנה של ה-R1.

ה-R1 המקורי של 1998 לצד גרסת ה-GYTR PRO של 2023
ה-R1 המקורי של 1998 לצד גרסת ה-GYTR PRO של 2023

בשנה שעברה הציגו בימאהה את ה-YZF-R1 בגרסאות GYTR ו-GYTR Pro – צמד אופנועי R1 מוכנים למסלול, כשהאחד במפרט של רוכבי הובי והשני במפרט הקרוב לזה של אופנוע הסופרבייק של ימאהה. מה שעיניכם רואות כאן זו גרסת ה-PRO המובחרת יותר. מעטפת הפיירינג עשויה כולה מקרבון קל משקל, וכך גם שלדת הזנב. יש בלמי ברמבו פקטורי, יש מחשב ניהול מנוע מקצועי של מרלי שמספק יותר מהכל למנוע או אופציה למערכת ניהול מנוע מעולם המרוצים. יש מערכת בולמים של אוהלינס פקטורי מסוג FGR מלפנים ו-TTX מאחור, יש גם זרוע אחורית של חטיבת המרוצים של ימאהה, גלגלי שיניים ושרשרת קלי משקל, ועוד רשימה ארוכה, אקזוטית ויקרה.

בנוסף לכל החלקים הללו של ימאהה, יש גם סכימת צביעה של ימאהה כהומאג' ל-R1 המקורי של 1998, עם לוגואים מקוריים, וגם הרצה של האופנוע על דיינו, כיוון מדויק, וסט-אפ ספציפי למערכת המתלים לכל רוכש. 25 המאושרים שיצליחו לשים יד על היצירה הזו יקבלו גם מקצה רכיבת מסלול של ימאהה על אחד מהמסלולים האירופאיים עם מכונאי צמוד שיעבוד עם הרוכב על הסט-אפ האידיאלי של כל המערכות.

מחירה של יצירת יום ההולדת טרם פורסם והוא צפוי להיות קרוב ל-160 אלף אירו אם לא יותר. גם נתונים טכניים נוספים כמו משקל והספק יימסרו רק לרוכשים המקומבנים שיצליחו לשים את ידם על המכונה האקזוטית הזו.

2023_YAM_GYTR_PRO_ANNIVERSARY_GIG9401_preview

 

2023_YAM_GYTR_PRO_ANNIVERSARY_DET_9495_preview

2023_YAM_GYTR_PRO_ANNIVERSARY_DET_9500_preview

2023_YAM_GYTR_PRO_ANNIVERSARY_DET_9530_preview

2023_YAM_GYTR_PRO_ANNIVERSARY_DET_9560_preview

2023_YAM_GYTR_PRO_ANNIVERSARY_DET_9579_preview

2023_YAM_GYTR_PRO_ANNIVERSARY_DET_9584_preview

2023_YAM_GYTR_PRO_ANNIVERSARY_DET_9627_preview

2023_YAM_GYTR_PRO_ANNIVERSARY_DET_9660_preview

2023_YAM_GYTR_PRO_ANNIVERSARY_GIG9382_preview

2023_YAM_GYTR_PRO_ANNIVERSARY_GIG9434_preview

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

AC1_2995

חדש בארץ: מותג האופנועים מורבידלי

מותג האופנועים מורבידלי האיטלקי-סיני מגיע לישראל תחת קבוצת בן-עזר, עם צמד קטנועים בנפח 125 ו-250 סמ"ק, ובהמשך גם אופנועי המותג; המחירים: החל מ-17 אלף ש"ח

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן