בימאהה מציגים את דגם הרטרו-נייקד הקטן – ה-XSR125 – בגרסה נוספת שנקראת 'לגאסי' (שושלת), עם צביעה ייחודית, צמיגי מצלר וחישוקי שפיצים מוזהבים.
בשנה שעברה הציגו בימאהה את ה-XSR125, אשר התווסף למשפחת דגמי הרטרו-נייקד כשהוא מתבסס על פלטפורמת ה-MT125 ׁׁוה-YZF-R125 – עם מנוע בנפח 125 סמ"ק, מקורר נוזל ועם הזרקת דלק הכולל מערכת תזמון שסתומים משתנה VVA (ר"ת Variable Valve Actuation). ההספק עומד על 14.9 כוחות סוס (11 קילוואט) ב-9,000 סל"ד – המקסימום המותר לקטגוריית A2. מבחינת המכלולים יש שלדת דלתאבוקס מפלדה, זרוע אחורית מאלומיניום ומזלג קדמי הפוך בקוטר 37 מ"מ. ל-XSR125 חישוקי 17″ עם עשרה חישורים, בסיס גלגלים של 1,330 מ"מ וגובה מושב של 810 מ"מ. יש גם פנסי LED היקפיים, מסך LCD וחיבור הסלולר דרך אפליקציה ייעודית.
העיצוב – בקורלציה מלאה למשפחת ה-XSR700 וה-XSR900 היפהפייה, עם מיכל דלק בתצורת רטרו, כיסויי צד מאלומיניום, זנב מינימליסטי עם מושב שטוח ותפור, ופנס LED עגול עם הלוגו XSR עליו.
כעת מציגים בימאהה את ה-Legacy Edition שמקבל סכימת צביעה מיוחדת עם רקע שחור ופסים בצבעי זהב וכסף בהשראת דגמי הפורמולה אחת של לוטוס משנות ה-70 וה-80 עם החסות של JPS. בנוסף יש חישוקי שפיצים מוזהבים (חישוקים יצוקים בגרסה הרגילה) בקוטר 17″ מלפנים עם צמיגי מצלר קארו (IRC ברגיל). יש גם מגני מפלט מאלומיניום. לגרסת הלגאסי יוצעו אביזרים נילווים ייעודיים לדגם – למשל דוד פליטה של אקרפוביץ', משקף גבוה, מגני מיכל דלק ותיקי צד.
בימאהה טרם פרסמו את מחיר גרסת הלגאסי, וטרם ברור אם הוא יגיע לישראל.