ימאהה מציגה YZF-R125 חדש לשנת 2019. אופנוע הספורט הקטן, המיועד לצעירים עם רישיון נהיגה A2 (באירופה A1), מקבל עדכון מקיף לשנת הדגם הקרובה, גם במנוע, גם בשלדה ומכלוליה, וגם בעיצוב.

המנוע החדש, כאמור בנפח 125 סמ"ק, מקבל מערכת תזמון שסתומים משתנה VVA (ר"ת Variable Valve Actuation). ההספק המקסימלי נשאר כמובן 11 קילוואט (כ-14.9 כ"ס) – המקסימום המותר לקטגוריית A2, אולם לטענת ימאהה תזמון השסתומים המשתנה משפר את יעילות הבעירה בתחום סל"ד גדול למרחיב את טווח הכוח הזמין של המנוע, וכן משפר את תצרוכת הדלק. יש גם מערכת הזרקה חדשה עם גוף מצערת גדול יותר. עוד בגזרת המנוע והעברת הכוח – קלאץ' מחליק חדש, לראשונה בדגם זה.
בתחום השלדה ומכלוליה, בימאהה מצהירים על שלדת דלתאבוקס חדשה בעלת גאומטרייה משופרת, שאליה מחוברת זרוע אחורית חדשה מאלומיניום, הבולמים הקדמיים הפוכים בקוטר 41 מ"מ. הצמיג האחורי ברוחב 140 מ"מ, ויש גם שיפור במערכת הבלמים עם דיסק קדמי בקוטר 292 מ"מ.

הפלסטיקה והארגונומיה חדשים גם הם. יש מיכל דלק חדש בנפח 11 ליטרים, וכל עבודת הגוף עוצבה בהשראת האח הגדול במשפחה – ה-YZF-R1. לוח השעונים מסוג LCD, וסביבת הרוכב עוצבה – לטענת ימאהה – ברוח אופנועי ה-MotoGP של החברה. משקיעים שם בימאהה באופנועי הספורט לצעירים.
הימאהה YZF-R125 צפוי להגיע לשווקים האירופאיים בתחילת 2019, ולשנת 2019 הוא יגיע בצבעים כחול-ימאהה, שחור, ולבן 'תחרות'. שווה להיות בן 16.


למה את זה אתם מפרסמים אבל שקוואסקי פירסמה שתי דגמים חדשים ל 125 לא?