דף הבית / חדשות / כך נראה האפריקה טווין החדש
2015 CRF1000L Africa Twin
2015 CRF1000L Africa Twin

כך נראה האפריקה טווין החדש

הונדה חושפת תמונות ראשונות של ה-CRF1000L - האפריקה טווין החדש; נראה מצוין, אבל עדיין עם סימני שאלה

בהונדה משחררים צמד תמונות ראשונות של האפריקה טווין החדש, שייקרא גם CRF1000L. האופנוע נחשף לראשונה כקונספט שנקרא True Adventure בתערוכת מילאנו האחרונה, ועשה הרבה רעש סביב החזרה של המותג האייקוני 'אפריקה טווין'. כעת בהונדה משחררים טיזר ראשון של האופנוע החדש בגרסה הסדרתית שלו על מנת להתחיל במסע יחסי הציבור, שיסתיים ודאי עם חשיפת האופנוע בתערוכת מילאנו בעוד כחצי שנה.

אז מה אנחנו יודעים עד עכשיו? האפריקה טווין החדש נוטש את מנוע הווי-טווין של האפריקה המיתולוגי ועובר לטווין מקבילי בנפח 1,000 סמ"ק. זו לדעתנו נקודת המפתח שתקבע את אופיו של האופנוע – האם זה יהיה ממשיך דרכו של האפריקה טווין או שנקבל עוד אדוונצ'ר רכרוכי יפני מוטה כביש. אנחנו מאוד מקווים שמדובר באפשרות הראשונה, שכן עם גלגל קדמי בקוטר "21 ועיצוב אדוונצ'רי מודרני ונאה, על הנייר האופנוע הזה נראה מבטיח מאוד.

אם בוחנים את הדו"שים הגדולים המודרניים בעלי חישוק קדמי בקוטר "21 מקבלים רשימה מצומצמת למדי – יש את הב.מ.וו F800GS, את הק.ט.מ אדוונצ'ר 1190 בגרסת ה-R הקרבית, וזהו. אם בהונדה ילכו לכיוון של אופנוע בעל יכולות שטח אמיתיות, לפחות כמו של צמד האירופאים האלו, יש להם קלף חזק ביד.

אנחנו כמובן נמשיך לעקוב, עד לחשיפה המלאה של האופנוע, ובינתיים נקווה שה-CRF1000L מצדיק את השם אפריקה טווין.

ההיסטוריה של האפריקה טווין

  • 1988 – הדגם הראשון, XRV650, מבוסס על ה-NXR650 שניצח 3 פעמים את ראלי פריז-דקאר
  • 1990 – נחשף ממשיך הדרך – ה-XRV750. הנפח עלה ל-742 סמ"ק
  • 1992 – התווסף מחשב דרך
  • 1993 – מתיחת פנים הכוללת שלדה חדשה, שינויי עיצוב, מיכל ומושב חדשים – מושב נמוך יותר
  • 1996 – שינויים נוספים במושב, בפיירינג הקדמי ובקלאץ', הבולם האחורי שונמך וירדו ממנו אפשרויות כוונון
  • 2003 – הפסקת הייצור
  • 2015 – נחשף הדגם החדש – CRF1000L
CRF1000L Africa Twin
CRF1000L Africa Twin

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 41, רוכב על אופנועים 25 שנה ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

ktm-rc390-spy-1

ק.ט.מ: RC390 חדש ל-2020

ק.ט.מ תציג RC390 חדש ל-2020, הפעם עם שינויים מהותיים יותר מאלו שקיבלה גרסת 2017, כולל עיצוב מחודש

2 תגובות

  1. אם הונדה לא מוציאים דו"ש רכרוכי עם הוצאות אחזקה שפויות אני אוכל את הכובע שאין לי.
    ככה הם עובדים בשנים האחרונות, למעט היציאה של אופנוע GP לכביש הציבורי.

    האתר איטי-איטי-איטי רק להתחבר לוקח חצי דקה בא לי לבכות.
    כו*****מא של בעלי האתר הקודם.

    • לא פשוט העניין מקווה שתוך כמה ימים יצליחו לאזן ולשפר את האתר , והפורום בכלל היה פורח עכשיו מת לגמרי אין לאף אחד חשק לכתוב בפורום החדש…באסה גדולה
      מנהלי האתר לדעתי כדאי שאם אתם מתכוונים לעשות משהוא עם הפורום תיידעו אותנו. המון גולשים פשוט נוטשים חבל זה היה הפורום הכי טוב בארץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO