דף הבית / חדשות / למסלול בלבד: קרמר GP2-890RR דגם 2024
2024-Kramer-GP2-890RR-03

למסלול בלבד: קרמר GP2-890RR דגם 2024

סדנת הבוטיק לאופנועי מרוץ קרמר מציגה את דגם 2024 של ה-GP2-890RR - עם 138 כ"ס, 142 ק"ג ו-125 יחידות בלבד ברחבי העולם

חברת מרוצים ושיפורים גרמנית – Krämer Motorcycles – לקחה את מנוע ה-LC8c של הק.ט.מ 890 דיוק R ובנתה סביבו אופנוע למסלול בלבד.

את האופנועים של קרמר אנחנו מכירים כבר שנים – בטח אלו השואלים את המנועים של ק.ט.מ ושסביבם בונים אופנועים למסלול הסגור. נזכיר את ה-HKR EVO 2 על צמד דגמיו, אשר עשה שימוש במנוע הסינגל של ה-690 דיוק המפיק 75 כ"ס, וגם את ה-GP2R עם מנוע ה-LC8c של הק.ט.מ 790 דיוק.

2024-Kramer-GP2-890RR-01

כעת מציגים בקרמר את ה-GP2-890RR של 2024, עם המנוע של ה-890 דיוק R. מנוע הטווין המקבילי בנפח 889 סמ"ק, אשר מספק במקור 121 כ"ס ב-9,250 סל"ד ו-10.1 קג"מ ב-7,750 סל"ד, נכנס לסדנת השיפורים ויצא עם 138 כ"ס ב-10,100 סל"ד ו-10.2 קג"מ ב-8,200 סל"ד. זה הושג בעזרת טלטלים ושסתומים מטיטניום (של Pankl), בוכנות ללחץ גבוה, גל-זיזים 'חם', וכמובן – מערכת פליטה משוחררת שלא מעניין אותה תקנות רעש וזיהום אוויר לכביש הציבורי.

יש מיכל דלק חדש מפלסטיק אשר מורכב עד לקצה האחורי של האופנוע, בנפח 16 ליטר, לטובת חלוקת משקל אופטימלית. מעטפת פיירינג מפיברגלס תורמת למשקל מלא של 142 ק"ג. כמובן שמכלולי השלדה הם מהטופ שיש לתעשייה להציע, כמו חישוקי 17″ מחושלים של Dymag, קליפרים רדיאליים של ברמבו מסוג Stylema מלפנים ו-P2 מאחור, מערכת פליטה של RP Race Performance, משכך היגוי מסוג Hyper Pro RCS, ומערכת בולמים של WP (פרו 7543 מלפנים ופרו 7746 מאחור) – לא זו שמגיעה במקור, כמובן, אלא מערכת שלמה המיועדת למרוצים ופותחה בשיתוף של קרמר ו-WP. ה-GP2-890R כולל צג TFT ייעודי עם דאטא-לוגר ותיעוד של זמני ההקפה בעזרת GPS, וכמובן מערכות ניהול מנוע ושליטה אלקטרוניות הניתנות להתאמה.

הקרמר GP2-890RR של 2024 ייוצר ב-125 יחידות בלבד ברחבי העולם אשר יימכרו במחיר ראשוני של 36 אלף אירו או 40 אלף דולר בארצות הברית.  אם אתם מזמינים לכם אחד כזה למסלולים בישראל – דברו איתנו! ואם לא הצלחתם להשיג, ניתן להסתפק ב-GP2-890R של 2023 עם 'רק' 130 כ"ס ו-140 ק"ג ב-35 אלף דולר.

2024-Kramer-GP2-890RR-02

2024-Kramer-GP2-890RR-04

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

SCOOTER SFIDA SR4_Studio_9

ווג: ה-SR4 מקבל מערכת רדאר אחורית ל-2025

הווג SR4 - קטנוע בנפח 350 סמ"ק החולק את הפלטפורמה של הב.מ.וו C 400 GT - יגיע לישראל עם מערכת התראת רדאר אחורית; המחיר: 38 אלף ש"ח

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן