דף הבית / פרסומי / לרכוב על דרך המלך
36575-a-pics-sg4

לרכוב על דרך המלך

המדריך המלא לבחירת הקטנוע המתאים ביותר לדרך שלכם; בדקנו מי הם האנשים שבחרו נכון ובחנו מי אנחנו ואיזה סוג רוכבים אנחנו

מאת: יעל פלד ינאי

בין אם אתם רוכשים קטנוע בפעם הראשונה או מחליפים קטנוע בפעם העשירית, הבחירה תמיד מאתגרת. איזה קטנוע אני רוצה? האם מה שאני רוצה זה גם מה שאני צריך? איך בוחרים את כלי הרכב השימושי ביותר, שגם מתאים לתקציב וגם ימלא אחר הצרכים בצורה הטובה ביותר? ברור שחשוב לבחור במותג אמין ומוכר, אבל איך ממשיכים?

שיטת החברים מוכיחה כי על כל שני חברים תקבלו שלושה רעיונות לקטנועים. על כל קטנוע שתחפשו בגוגל תמצאו 100 סיבות לרכוש ו-100 מסקנות סותרות ואזהרות שלא ברור מי עומד מאחוריהן. לכן כדאי לבחור בקטנועים התואמים את סוג הרישיון אותו מחזיקים בארנק ולבחון איזה רוכב/ת אתם ומה באמת אתם צריכים.

נתחיל מהמובן מאליו. אתם צריכים להגיע ממקום למקום! הבחירה בתחבורה ציבורית או העמידה בפקק אין סופי עם מכונית, לא באים בחשבון. חניה ליד הבית או במקום העבודה אין (ואם יש אז המחיר בשמיים). דו גלגלי יפתור את הבעיות הללו בקלות. אז באיזה דו גלגלי לבחור ואיזה מין רוכבים אתם? בואו נבדוק!

הצעירים – חסכוניים, אופנתיים ומהירים

רוכבים צעירים, או צעירים ברוחם שצריכים להגיע ביעילות ובמהירות מנקודה לנקודה. אלו שיודעים להיראות במקומות הנכונים וברור לכולם שהם יודעים מה הם עושים. אלו הרוכבים שידלגו על העומס בכביש ותמיד יגיעו ראשונית על כלי הרכב היפה והבטוח ביותר. אצלם הבחירה בין מראה סוחף לגלגלים גדולים או מערכת ABS למניעת נעילת גלגלים בבלימה, לא קיימת. הם רוצים הכל ובזול.

אנשי ה- JET 14 דורשים את הטוב והנכון ביותר לתנועה עירונית במחיר אטרקטיבי והוגן. העירוניים האמיתיים שלעולם לא ייתפסו רכובים על צמיגים קטנים שבקושי מדלגים על פגעי הכביש, הם אלו שקובעים את הקצב של העיר הגדולה. לא משנה אם ברשותם רישיון A2 המוגבל ל- 125 סמ"ק או רישיון A1 המאפשר רכיבה על קטנוע עם דגם ה-200, מהם אף אחד לא יוריד את העיניים.

36575-a-pics-sg

לרכיבת מבחן – לחצו על הקישור

המעשיים – הולכים על בטוח

אלו שתמיד מתקדמים בצעד בטוח עם הבחירה הנכונה והמחושבת. מקבלים החלטות מושכלות על בסיס ניסיון העבר ועדיין מביטים קדימה אל עבר העתיד. בוחרים בקטנוע הנמכר ביותר בישראל עם מבט ללוחות המכירה כדי להבטיח שבעתיד עדיין יהיה ביקוש לכלי הרכב שלהם. בוחרים תמיד בנוסחה המנצחת, עם מושב נמוך ונוח וגלגלי 13 אינטש גדולים. לא מוותרים על מנוע חזק ואמין שיזניק אותם קדימה ומערכת בלימה משולבת שתעצור אותם בזמן.

אנשי הג'וירייד לא מחפשים, הם מוצאים את הדרך הנכונה להתקדם בעיר ומעבר. אנשי ההיגיון שמצליחים לשמור על פינה חמה בלב למה שנכון ומקל על החיים. אלו הרוכבים שבסופו של דבר כדאי להביט וללמוד מהם כיצד עושים זאת נכון. בין עם בחרו להתחיל בקטן עם מנוע 125 סמ"ק או פרצו קדימה עם דגם ה- 200 הפרברי, החיוך הבטוח תמיד ילווה אותם בתוך הקסדה.

36575-a-pics-sg2

לרכיבת מבחן – לחצו על הקישור

המנהלים – קובעים את הטון

ישנם אנשים המתנהלים בהתאם למקובל וישנם אחרים הקובעים את הנורמות והנהלים – אלו הם המנהלים. החלטה שלהם תשפיע על חייהם של אלו המחקים אותם ונושאים אליהם את העיניים. בטבעם הם בוחרים נכון, חיים נכון ונראים נכון. נעים ממקום למקום בנוחות ולא מוותרים על הנוכחות. פרמיום זו לא רק מילה עבורם, זו ההילה המקיפה אותם בניהול החיים. עבורם ישיבה ספורטיבית עם יכולת ניווט בלתי מוגבלת, זה רק נקודת ההתחלה בקרוז של החיים.

אנשי הקרוזים מנהלים בבטחה את החיים על הקטנוע היפה והבטוח ביותר אותו ניתן למצוא. קולטים את המידע הרב הנגיש להם מלוח השעונים המפורט והמרשים ומקבלים החלטות בהתאם. עם נפח אחסון עצום ושפע של אפשרויות, הם לא צריכים לוותר או להתפשר. לבחור נכון זו המומחיות שלהם – 125 סמ"ק, 250 או 300? הם יודעים מה הם צריכים ולא מתפשרים על פחות.

36575-a-pics-sg4

לרכיבת מבחן – לחצו על הקישור

המקסימים – לא מוותרים ומשיגים את המקסימום

הכוכבים של החיים, אלו שמצליחים לקבוע רף חדש לחלומות של כולנו. אלו הרוכבים שגם גדול, כבר קטן עליהם. רק מגה סקוטר שנותן את הכל ועוד קצת, מתאים לדרך שהם בחרו. בלי גבולות ועם כוח שמתאים לעוצמת האישיות שלהם, הם מגיעים לאן שעיניהם נשואות ומשם ממשיכים הלאה.  יוקרה ועצמה זה הבסיס ההכרחי לסגנון החיים הבלתי מתפשר שלהם. מנוע מתקדם, מערכת בלימה איכותית עם ABS ומושח מפנק, הם הסטנדרט עבורם.

אנשי המקסים דורשים את המקסימום ולא מוכנים לוותר על כלום. אלו הרוכבים שכדאי להצטרף למסע הסוחף אליו הם יצאו. עם מנוע 400 סמ"ק חלק או מנוע 600 סמ"ק עוצמתי, אין מקום רחוק או בלתי מושג עבורם.

36575-a-pics-sg3

לרכיבת מבחן – לחצו על הקישור


אודות מערכת פול גז

מערכת פול גז
המשתמש של מערכת פול גז, ממנו אנו מפרסמים ידיעות כלליות.

עשוי לעניין אותך

PLFP-14BR

מודעה: מצברי הליתיום של POWEROAD

מצברי הליתיום-LiFePO4 של POWEROAD עכשיו בישראל - במשקל נמוך, אורך חיים גבוה, ובמחיר של מצבר עופרת מיושן

תגובה אחת

  1. Avatar

    גל
    זו שאלה של מרוחקים וצריכים.
    החשמלאי נחמד לקצמנים שמוותרים על הכל בשם החיסכון.
    זה לא כלום זו ריקשה מקרקשת לטווח קצר.
    מקבלות מתנה מילון עברי הודי.

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן