בציוד של קבוצת ב.מ.וו, העובר ממסלול למסלול באליפות הסופרבייק העולמית, נמצאת גם מדפסת תלת-ממד המאפשרת לטכנאים להדפיס חלקים מסוימים ב-S1000RR באופן מיידי. המידע הזה עובר גם למפעל, ומשם לדגמים הסדרתיים הנמכרים לקהל הרחב.
כאשר יצרן מבקש לייצר כל חלק שהוא לשיפור התנהגות האופנוע הוא עובר תהליך של תכנון הנדסי, בנייה מחומר אקזוטי, ואז עובר למחלקת הניסוי לבחינה מסודרת. מדובר על תהליך ארוך שאינו מאפשר פתרונות או שינויים מיידים במידת הצורך. על-מנת להתגבר על הנושא הזה משתמשים בקבוצת המרוצים של ב.מ.וו לאליפות הסופרבייק העולמית במדפסת תלת-ממד (3D) המאפשרת לייצר חלקים – אשר אינם נושאים בעומס מיוחד – בצורה מיידית במסלול עצמו ולבחון אותם.
בב.מ.וו נותנים כדוגמה לכך את את הימים הבודדים שעברו בין הסבב במסלול חרז בספרד העונה לבין הסבב בפורטימאו, פורטוגל. הרוכבים ביקשו לבצע שינויים בחיבור הלינק של הבולם האחורי. הטכנאים במסלול יצרו דוגמה מפלסטיק מורכב ושלחו ליצרן, אשר בנה את הרכיב תוך מספר ימים, והוא הורכב כבר בסבב הבא.
כמובן, שבב.מ.וו יכולים לייצר מיידית במסלול רק חלקים קטנים שאינם נושאי עומס וניתנים להרכבה מיידית. אם נדרש לייצר חלק גדול מחומר מורכב יותר כמו קרבון או טיטניום, הטכנאים שולחים את הסקיצות ישירות למחלקת הפיתוח של היצרן, ושם משתמשים במדפסת משוכללת ומתקדמת הרבה יותר.
כך עובדת התעשייה המתקדמת ב-2020. מרתק!