King of the Baggers מציין אופנועי קרוזר גדולים, כבדים ומאוד משופרים, שקורעים את המסלול באליפות משל עצמם; באינדיאן מאפשרים ל-29 רוכשים את האפשרות לקנות אחד כזה.
אליפות 'מלך הבאגרים' התחילה בשנת 2020 עם הרעיון שלוקח אופנועים בסגנון באגר – קרוזרים גדולים מבית הארלי דיווידסון ואינדיאן עם מנועי וי-טווין גדולים – ונותן להם יד חופשית על מסלול המרוצים. חריג בהחלט, אבל מהפנט לצפייה, כאשר אינדיאן ניצחו בעונת 2022 עם טיילר אוהרה.
הצ'לנג'ר הוצג בשנת 2019, והוא יושב על פלטפורמת המנוע הרביעי של אינדיאן – אחרי המנועים של סדרות הסקאוט, הצ'יף וה-FTR. המנוע ממשפחת ה-PowerPlus – הומאז' לאינדיאן פאוורפלוס שיוצר בין השנים 1924-1916 – כאשר הצ'לנג'ר הוא הראשון שהתחיל איתו. נפח מנוע הווי-טווין מקורר הנוזל הוא 1,769 סמ"ק עם 122 כ"ס ב-5,500 סל"ד ולא פחות מ-18.1 קג"מ ב-3,800 סל"ד. בין הצילינדרים יש זווית של 60°, ומערכת התזמון מורכבת מגל-זיזים עילי וארבעה שסתומים לצילינדר. המנוע מצויד בתיבת הילוכים בת שש מהירויות, ובהן הילוך שאותו מכנה אינדיאן אוברדרייב אמיתי – כלומר כזה שבו הגלגל האחורי מסתובב לאט יותר מהמנוע. הקו האדום מגיע ב-6,500 סל"ד, ומערכת ניהול המנוע מספקת שלושה מצבי רכיבה לבחירת הרוכב, וכן סיוע למצמד.
גרסת ה-RR מעלה את נפח המנוע ל-1,833 סמ"ק ואת ההספק לסביבות 140 כוחות סוס עם 19.3 קג"מ. יש גלי-זיזים מתוצרת S&S, שמספקים גם את מערכת הפליטה החדשה, גופי מצערת גדולים יותר, שרשרת הינע במקום רצועה, ויש גם קוויקשיפטר. חישוקי ה-17″ מיוצרים מאלומיניום יצוק, יש זרוע אחורית חדשה מאלומיניום, בולמים של אוהלינס – מזלג FGR 250 מלפנים (בשווי מוערך של כ-5,000 אירו) ובולם TTX מאחור, יחד עם בלמים וקליפרים איכותיים (M4) של ברמבו וצמד צמיגי מסלול של דאנלופ.
המפלצת המיוחדת ששוקלת 381 ק"ג תיוצר ב-29 יחידות בלבד, שזה מספר הרוכב של אוהרה. אין לצ'לנג'ר RR רישוי כביש, והוא מיועד אך ורק למסלול (גדול מאוד), כאשר המחיר הראשוני עומד על $92,229 (ולא סתם המחיר, יש כאן וריאציות שונות של 29).