דף הבית / חדשות / מוטוגוצי: הדור השלישי של ה-V7 מתחדש ומשתפר
v7iii-006

מוטוגוצי: הדור השלישי של ה-V7 מתחדש ומשתפר

מוטוגוצי מחדשת ומשדרגת את ה-V7 הבסיסי לכבוד יובל ה-50 לדגם, וכעת יש גם 4 גרסאות; V7 III

לכבוד יובל ה-50 לדגם V7 של מוטוגוצי, החברה מרעננת את אופנוע הכניסה שלה בעל מנוע 'הבלוק הקטן' ומציגה את הדור השלישי שלו בארבע גרסאות.

מוטוגוצי V7 III סטון
מוטוגוצי V7 III סטון

ה-V7 הוא כרטיס הכניסה הקטן והזול לעולם הרטרו המיוחד של מוטוגוצי, והוא מהווה גם בסיס מצוין לקאסטומיזציה והתאמה אישית. ל-2017, הדור השלישי של ה-V7 מקבל כמה שיפורים בשלדת הפלדה כמו ראש היגוי מחוזק וזווית היגוי חדה יותר, הבולמים האחוריים חדשים מבית קאיאבה, רגליות הרוכב זזו קדימה ומטה, והמושב הונמך וכעת הוא בגובה 770 מ"מ בלבד.

מנוע הווי-טווין הרוחבי (גל ארכובה אורכי) בנפח 744 סמ"ק עלה בהספקו ל-52 כ"ס, מה שאומר שבגרסה המקורית שלו הוא כבר לא מתאים לרישיון נהיגה A1, אולם תהיה גרסה כזו והיא זו שתגיע ארצה. שיא המומנט, 6 קג"מ, מתקבל ב-4,900 סל"ד. בלוק המנוע חדש, וכך גם אגן השמן וגל הארכובה עצמו, ויש גם שיפורים במערכת השימון. גם הצילינדרים, הבוכנות ומכסי השסתומים חדשים לגמרי, על אף שמידות קדח הצילינדר ומהלך הבוכנה נשארו זהות. ראש המנוע עדיין מכיל 2 שסתומים לצילינדר, והנעת השסתומים מתבצעת על-ידי השיטה המסורתית של מוטוגוצי – מוטות דחיף. יש גם מערכת ניהול מנוע חדשה של מגנטי מרלי, וכן מערכת פליטה חדשה וכפולה. ה-V7 III עומד בתקנות יורו 4 כמובן. לסיכום פרק המנוע נספר שיחס ההעברה של הילוכים 1 ו-6 השתנה, ושהמצמד החד-דיסקי היבש שופר.

מוטוגוצי V7 III רייסר
מוטוגוצי V7 III רייסר

המוטוגוצי V7 III מגיע עתה ב-4 גרסאות: סטון, ספיישל, רייסר ולימיטד אדישן לכבוד 50 שנות V7. כל הגרסאות מגיעות עם מערכת ABS ומערכת בקרת החלקה.

הסטון הוא הגרסה הבסיסית, והוא מגיע בצבעי מט כהים. גרסת הספיישל (בתמונה בראש הידיעה) מגיעה עם חישוקי שפיצים, תפירות למושב, מערכת פליטה מצופה ניקל, וצביעת הומאז' ל-V7 של שנות ה-70 (ואין גרמושקות לטלסקופים). הרייסר מעוצב ברוח הקפה רייסרים, עם חישוקי שפיצים, מושב יחיד, רגליות אלומיניום מכורסמות הממוקמות אחורנית, ועיצוב מרשים ומבריק, והוא מקבל גם צמד בולמים מתכווננים של אוהלינס. גרסת הספיישל אדישן, במהדורה מוגבלת של 750 יחידות בלבד, מגיעה עם מיכל דלק מצופה כרום עם לוגו מוטוגוצי מוזהב עליו, פקק מיכל דלק מכורסם מאלומיניום, מושב מעור חום, ועוד כמה נגיעות עיצוביות.

מוטוגוצי V7 III ספיישל אדישן - 750 יחידות בלבד
מוטוגוצי V7 III ספיישל אדישן – 750 יחידות בלבד

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 47, רוכב על אופנועים 31 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

Vespa 946 Snake (1)

וספה 946 – מהדורה מיוחדת לשנת הנחש הסינית

בפיאג'ו מציגים גרסה מיוחדת של הווספה 946 בעיצוב המוקדש לשנת הנחש הסינית; זוהי הגרסה השלישית מתוך 12, כאשר גם בכל אחת מהשנים הבאות תוצג גרסה מיוחדת אחרת

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן