אחרי שבשנה שעברה חשפה את דגם הקונספט, כעת מציגה מוטוגוצי את הגרסה הסופית של ה-V85 TT (ר"ת Tutto Terreno, בעברית: כל-שטח) שיירד מפס הייצור אל הכביש בשנת 2019. אופנוע המוגדר על-ידי החברה האיטלקית כאנדורו קלאסי, ואמור להחזיר אותה אל תחום האדוונצ'רים הגדולים לאחר שייצורו של הסטלביו הופסק בשל איהתאמה לקנות היורו 4.
האופנוע שנחשף כעת בתערוכת קלן דומה מאוד לקונספט שהוצג לפני כשנה, אם כי ניתן להבחין באי אילו שינויים עיצוביים ומכאניים, אך אלו היו צפויים במעבר לדגם הסדרתי.
השלדה עשויה מצינורות פלדה, והמנוע הוא בתצורת וי-טווין 90 מעלות מקורר אוויר בנפח 850 סמ"ק, המפיק 80 כ"ס ומבוסס על מנוע ה-V9 של החברה, אם כי זה עבר לא מעט שינויים בדרך כדי שיתאים לאופנוע החדש. הגלגלים בגודל 17" מאחור ו-19" מלפנים, מגיעים עם חישוקי שפיצים ודורשים פנימית.
למרות מראה הרטרו המובהק שלו, ה-V85 מציג לא מעט אלמנטים טכנולוגיים דוגמת מערכת בקרת אחיזה ו-ABS המותאמים למצב ניהול המנוע הנבחר, מסך TFT צבעוני המציג שלל נתונים, פנסי LED, מערכת בקרת שיוט ועוד.
ה-V85 צפוי להגיע לשווקים באירופה כבר בתחילת 2019, אם כי טרם נמסר תאריך תחילת שיווקו בישראל. מבחינתנו זהו אופנוע מיוחד ומעניין ואנחנו בהחלט מתכוונים לקחת אותו להתרשמות כשיגיע ארצה.
כיצד הוא מחליף את הסטלביו שהיה אדוונצר כבד בנפח גדול,בשעה שמדובר באדוונצר בינוני ,המקביל לדוגמא לבמוו gs 850 ,רק שהספקו של זה הראשון נמוך למדי לקטגוריה העכשוית של אופנועי האדוונצר הבינוניים.
לך תיפול איתו בשטח, ששני הצילינדרים שלו בולטים ככה, ועוד גבוהים. מתכון להוצאות יקרות.
אני לא לגמרי בטוח שמשהו באמת ירד עם החתיך הזה לשטח
הצילינדרים ב-GS בולטים אפילו יותר, והאופנועים יורדים לשטח ולא קורה כלום.
זה בכל מקרה לא מכונה לסינגלים טכניים, מקסימום שבילים.
וליפול עם gs או כול דבר בסדר גודל כזה זה יותר טוב?
ליפול זה אף פעם לא נעים… עם כל אופנוע…