דף הבית / חדשות / מוטוגוצי: V9 חדש ל-2021
Motoguzzi-V9-2021-002

מוטוגוצי: V9 חדש ל-2021

ה-V9, הקרוזר הגדול של מוטוגוצי על צמד גרסאותיו - בובר ורואמר, מקבל עדכונים קלים לשנת 2021 עם מנוע חזק יותר ועוד אלקטרוניקה

מוטוגוצי מחדשים לשנת 2021 את הקרוזר הגדול – ה-V9 – על צמד גרסאותיו, כאשר השנה המנוע חזק ונקי יותר ויש עוד אלקטרוניקה עדכנית.

בדומה לדגמי ה-V7 שגם חודשו השנה, גם הקרוזר הגדול של מוטוגוצי מקבל את אותו המנוע של ה-V85 TT. מדובר על מנוע וי-טווין אורכי בנפח 853 סמ"ק המפיק כאן 65 כ"ס ב-6,800 סל"ד (76 כ"ס באדוונצ'ר) ו-7.4 קג"מ ב-5,000 סל"ד (לעומת 52 כ"ס ו-6 קג"מ בדגם הקודם), כאשר 80% מהמומנט זמינים מ-3,000 סל"ד. המנוע מותאם לתקנות יורו 5. בארץ תוצע גם גרסה מוגבלת הספק לרישיון A1. יש גם בקרת אחיזה רב-שלבית עם אפשרות לניתוק מלא.

מוטוגוצי V9 בובר גרסת 2021
מוטוגוצי V9 בובר גרסת 2021

השלדה מקבלת חיזוקים, בעיקר בגזרת ראש ההיגוי. ל-V9 יש מערכת פנסי LED היקפית עם סמל הנשר המשמש כאור היום בחזית, ומסך ה-LCD מתעדכן לשנה זאת ויש חיבור בלוטות' לסלולר.

במוטוגוצי ממשיכים עם צמד הגרסאות שהוצגו בשנת 2015 – Bobber ו-Roamer (בתמונה בראש הידיעה). צמד הדגמים נבדלים ביניהם בקונספט ובעיצוב. הרואמר הוא קרוזר עם חישוק קדמי בקוטר "19, כידון גבוה, מושב רחב ורגליות נמוכות, בעוד הבובר מינימליסטי יותר, עם חישוקי "16 וצמיגים שמנים, כנף אחורית קצוצה ומראה אגרסיבי.

המוטוגוצי V9 החדש יגיע לישראל בתחילת 2021, מחירים טרם פורסמו.

Motoguzzi-V9-2021-004

Motoguzzi-V9-2021-003

Motoguzzi-V9-2021-005

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

RR X-PRO 300 2t HD

חדשים בארץ: בטא אנדורו 2025

אופנועי האנדורו לשנת 2025 של בטא הגיעו ארצה וכוללים את הקרוסטריינר שלא השתנה ואת ה-RR X-PRO ...

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן