מוטוגוצי מחדשים לשנת 2021 את הקרוזר הגדול – ה-V9 – על צמד גרסאותיו, כאשר השנה המנוע חזק ונקי יותר ויש עוד אלקטרוניקה עדכנית.
בדומה לדגמי ה-V7 שגם חודשו השנה, גם הקרוזר הגדול של מוטוגוצי מקבל את אותו המנוע של ה-V85 TT. מדובר על מנוע וי-טווין אורכי בנפח 853 סמ"ק המפיק כאן 65 כ"ס ב-6,800 סל"ד (76 כ"ס באדוונצ'ר) ו-7.4 קג"מ ב-5,000 סל"ד (לעומת 52 כ"ס ו-6 קג"מ בדגם הקודם), כאשר 80% מהמומנט זמינים מ-3,000 סל"ד. המנוע מותאם לתקנות יורו 5. בארץ תוצע גם גרסה מוגבלת הספק לרישיון A1. יש גם בקרת אחיזה רב-שלבית עם אפשרות לניתוק מלא.
השלדה מקבלת חיזוקים, בעיקר בגזרת ראש ההיגוי. ל-V9 יש מערכת פנסי LED היקפית עם סמל הנשר המשמש כאור היום בחזית, ומסך ה-LCD מתעדכן לשנה זאת ויש חיבור בלוטות' לסלולר.
במוטוגוצי ממשיכים עם צמד הגרסאות שהוצגו בשנת 2015 – Bobber ו-Roamer (בתמונה בראש הידיעה). צמד הדגמים נבדלים ביניהם בקונספט ובעיצוב. הרואמר הוא קרוזר עם חישוק קדמי בקוטר "19, כידון גבוה, מושב רחב ורגליות נמוכות, בעוד הבובר מינימליסטי יותר, עם חישוקי "16 וצמיגים שמנים, כנף אחורית קצוצה ומראה אגרסיבי.
המוטוגוצי V9 החדש יגיע לישראל בתחילת 2021, מחירים טרם פורסמו.