דף הבית / חדשות / מוטוספורט משיקה בארץ צמד אדוונצ'רים חדשים
100084_1050_Adventure_MY_2015_Action

מוטוספורט משיקה בארץ צמד אדוונצ'רים חדשים

האדוונצ'ר 1050 המוגבל ל-A1 והסופר-אדוונצ'ר 1290 עם 160 כ"ס; 99,900 ו-149,900 ש"ח

ד.ל.ב מוטוספורט השיקה היום (ה') בישראל את צמד האדוונצ'רים החדשים שהוצגו בתערוכת מילאנו האחרונה – האדוונצ'ר 1050 המוגבל לבעלי רישיון A1 עד 47 כ"ס והסופר-אדוונצ'ר 1290, ספינת הדגל המשוכללת של משפחת האדוונצ'רים.

האירוע החגיגי התקיים במשכן החדש של מוסך אופרוד בתל אביב ברח' דרך בן צבי 98. אופרוד, המשמש כמוסך המרכזי של ק.ט.מ, עבר זה מכבר למשכן חדש – מודרני ויפה, וזאת על מנת לשפר את רמת השירות ללקוח וחוויית המוסך והרכישה. מכאן נאחל לאנשי המוסך הצלחה רבה.

באירוע ההשקה נשאו דברים אבי צור, מנכ"ל קבוצת לובינסקי – חברת האם של ד.ל.ב מוטוספורט, וכן נעמן זוהר, מנהל המכירות של מוטוספורט שהעביר את המצגת הטכנית על צמד האופנועים החדשים.

צמד האדוונצ'רים משלימים את משפחת האדוונצ'רים של ק.ט.מ שהושקה כבר בסוף 2012 עם האדוונצ'ר 1190 ו-1190R, כשכעת יש כלי בסיסי וזול יותר, ולא פחות חשוב – מוגבל הספק לבעלי רישיון נהיגה A1, ובצידה השני של הסקאלה אדוונצ'ר גדול, חזק ויוקרתי עם שפע אלקטרוניקה ואבזור.

ק.ט.מ סופר-אדוונצ'ר 1290
ק.ט.מ סופר-אדוונצ'ר 1290

האדוונצ'ר 1050 הוא הכלי הבסיסי במשפחה, אופנוע הכניסה למשפחת האדוונצ'רים. על בסיס מנוע ה-LC8 בתצורת וי-טווין, מוקטן ל-1,050 סמ"ק. במקור מגיע האופנוע עם הספק של 95 כ"ס, וזאת על מנת לאפשר הגבלת הספק לרישיון A1 (שנקרא באירופה A2) – כלומר 47.6 כ"ס. אלינו מגיע האופנוע בגרסה מוגבלת הספק בלבד.

הוא אינו מציע את כל האלקטרוניקה, הבקרות והמערכות המתוחכמות של אחיו הגדולים, וזאת על מנת לאפשר מחיר רכישה נמוך. למרות זאת הוא מגיע עם מערכת בלמים משולבת ומערכת בקרת אחיזה עם 3 מצבים. משקלו של האדוונצ'ר 1050 עומד על 212 ק"ג. מחירו נקבע על 114,900 ש"ח, אולם במבצע השקה הוא נמכר במזומן ב-99,900 ש"ח.

ק.ט.מ אדוונצ'ר 1050 - מוגבל ל-47.6 כ"ס
ק.ט.מ אדוונצ'ר 1050 – מוגבל ל-47.6 כ"ס

הסופר-אדוונצ'ר 1290 לעומת זאת, מציע את כל האבזור והמערכות שק.ט.מ יודעת להרעיף על האופנועים שלה. הוא מגיע עם מנוע LC8 מוגדל ל-1,301 סמ"ק המפיק לא פחות מ-160 כ"ס ו-14 קג"מ. יש בקרת יציבות המשולבת עם ABS מתקדם של בוש הפועל גם בהטיה, בקרת אחיזה עם 4 מצבים, מערכת מתלים אלקטרונית הכוללת עומס קפיץ ושיכוכים, מערכת בלמים משולבת של ברמבו, משכך היגוי, מערכת לניטור לחץ אוויר בצמיגים, מערכת בקרת שיוט, פנסי LED לפנייה שמשנים את עוצמתם לפי זווית ההטיה ומערכת חימום לידיות ולמושבים. מיכל הדלק בן 30 ליטרים, יש מגני מנוע וגחון כסטנדרט, מושב מתכוונן לגובה, ואם כל זה לא מספיק אז יש עוד מגוון תוספות בקטלוג המקורי של היצרנית.

מחירו של הסופר-אדוונצ'ר 1290 נקבע על 149,900 ש"ח.

מבחני דרכים לצמד האדוונצ'רים החדשים תוכלו למצוא כאן ב-WheelZ בזמן הקרוב.

ק.ט.מ סופר-אדוונצ'ר 1290 - 160 כ"ס
ק.ט.מ סופר-אדוונצ'ר 1290 – 160 כ"ס

 

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 46, רוכב על אופנועים 30 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

OE_Trident660_MY25_12609_ML

טריומף: הטרידנט 660 מתעדכן ל-2025

בטריומף מציגים גרסת מעודכנת של הטרידנט 660 לשנת 2025 - עם יותר אלקטרוניקה, בקרות בטיחות והתאמה לתקנות זיהום אוויר

5 תגובות

  1. ..ואיך בדיוק הכריחו שם את האלף+ סמ"ק ה"מוקטן" להוציא רק 47 סוסים?
    (זו כניראה צריכה להיות וואחאד הפחדה. בטח לג'ורג' מהשב"כ שפרש לפני כמה שנים יש חלטורה)

  2. הייתי בהשקה, אין לי ספק שהסופר אדוונצר הולך להיות קוטל bmw. אם חצי ממה שהוצג בפרזנטציה נכון, זה כנראה האופנוע הטוב בעולם.

  3. Avatar

    מישהו יכול להסביר לי איך אפשר להצדיק קיום של "אדוונצ'ר" שעולה 100 אש"ח ופאקינג מוגבל בהספק בעולם שיש בו מספיק בייבי אדוונצ'רים בחצי מהמחיר? מי יקח כזה?

  4. Avatar

    נוווו זה עדיין לא קוטל bmw, ככול שהנפח עולה החום עולה, ואיתו הקייץ הישראלי , מנוע ה lc8 עדיין לא הוכיח את עצמו בעיניין הזה,(לפחות לא ב 990 , שם הייתי צריך לתגבר את היצרן באופן עצמאי) מעבר לזה ב 10000 יותר לא צריך לשמן שרשרת כל 500 ק״מ . . . תיק רציני עבור כלי שאמור לכסות טווחים גדולים ובמחיר גבוהה יחסית,
    כל זה מבלי שהיתחלנו לדבר על ערכו ביד שניה מול המיתחרה המוביל בקטגוריה .

    את כל האלקטרוניקה המיותרת לצערי יש גם אצל המיתחרים . . .
    חבל ששינו את הצורה והיכולת של ה990 שהיה כלי אדיר, עם אופי משלו ולא ניגרר אחרי יצרנים אחרים . . . !
    בישבלו ורק בישבילו, הייתי מוכן לשמן שרשרת ולהתקין רדאיטור נוסף משלי . . .

    דווקא הקטן יותר עם היה מגיע בגירסה ללא הגבלה, וללא אלקטרוניקה מיותרת, אבל עם abs כמובן, ותמחור תחרותי, היה יכול לדעתי להצליח מעולה בהפרש של 50 -60 אלף מול הבימר !
    והכי חשוב, היה הולך הרבה יותר טוב ביד שניה בלי כל האלקטרוניקה הזו . . .

  5. Avatar

    לא ניתן לקנות את ה1050 לא מוגבל?
    או האם ניתן לקנות ולהסיר את ההגבלה באופן חוקי?
    ואיפה אפשר לראות נתונים טכנים על האופנועים?

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן