דף הבית / חדשות / מטרו מתחילה בייבוא קטנועי גוגורו החשמליים
gogoro-line-005

מטרו מתחילה בייבוא קטנועי גוגורו החשמליים

מטרו מוטור תתחיל לייבא את קטנועי גוגורו החשמליים הטייוואניים; בתחילה יגיעו צמד דגמים בעלי טווח של עד 170 ק"מ

מטרו מוטור תחל לייבא את קטנועי gogoro הטייוואניים – קטנועים חשמליים מודרניים ומעוצבים בעלי טכנולוגיה חשמלית מודרנית עם סוללות נשלפות, וטווח רכיבה של עד 170 ק"מ.

גוגורו ויוה
גוגורו ויוה

גוגורו, שהוקמה בשנת 2011, מייצרת קטנועים חשמליים החל משנת 2015, ונכון להיום ליין הקטנועים כולל כלים בעלי טווח של 85 עד 170 ק"מ. הקטנועים מצוידים בסוללה או שתיים נשלפות במשקל 6 ק"ג כל אחת, כשאת הסוללות הריקות ניתן להחליף בעמדת החלפת סוללות ייעודית, או לחלופין לטעון בשקע ביתי רגיל. ככל הנראה גם בישראל יהיו עמדות החלפת סוללות כאלה, כשמגעים להצבתם כבר מתקיימים.

ראשוני הכלים צפויים להגיע ארצה לקראת מחצית שנת 2020, כשבשלב הראשון יגיעו צמד כלים: הראשון הוא ה-S2, המקביל בביצועיו לקטנוע 125 סמ"ק, בעל הספק של 10.3 כ"ס, 21.7 קג"מ בגלגל (!), מגיע למהירות מרבית של 95 קמ"ש ובעל טווח רכיבה של 170 ק"מ, ובנוסף בעל קליפר רדיאלי ומערכת ABS. הכלי השני הוא ה-VIVA הקטן יותר, המקביל בביצועיו לקטנוע 50 סמ"ק ובעל משקל של 80 ק"ג. מחירי הכלים צפויים לעמוד על סביב 15 אלף ש"ח ל-VIVA וסביב 25 אלף ש"ח ל-S2. כל הכלים של גוגורו מתממשקים לאפליקציה ייעודית לטלפון הנייד, שמציגה נתונים – בין היתר את רמת הטעינה של הסוללה.

צמד סוללות - 6 ק"ג כל אחת
צמד סוללות – 6 ק"ג כל אחת

לצורך שיווק הקטנועים תקים מטרו חטיבה חדשה – מטרו אלקטריק – שתרכז את כל נושא הכלים החשמליים, ובין היתר גם את אופנועי זירו, שכפי שחשפנו מוקדם יותר השנה – עברו לייבוא של מטרו.

לפי נתוני גוגורו, החברה מייצרת כ-200 אלף קטנועים חשמליים בשנה, כשהיא מחזיקה בנתח שוק של 17% בטייוואן מסך הקטנועים ו-95% משוק הקטנועים החשמליים. השוק הישראלי יהיה השוק הראשון מחוץ לטייוואן שבו משווקים קטנועי גוגורו, כשבעתיד הקרוב יתרחב השיווק גם לשאר מדינות אירופה (נכון לעכשיו קטנועי גוגורו קיימים בערים אירופאיות בודדות כחלק ממערך תחבורה שיתופית – בדומה לקורקינטים החשמליים בישראל).

נראה אפוא שבמטרו נכנסים חזק מאוד לתחום החשמלי, כשהמטרה היא להציע פורטופליו דגמים רחב כמעט לכל מטרה. נמשיך כמובן לעדכן.

gogoro-line-010

gogoro-line-012

gogoro-line-002

gogoro-line-003

gogoro-line-007

gogoro-line-004

gogoro-line-008

gogoro-line-009

gogoro-line-011

gogoro-line-014

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 46, רוכב על אופנועים 30 שנים ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

KTM-790-ADV-2024-Test-029

ק.ט.מ מודיעה על הרחבת תקופת האחריות מ-2024

בד.ל.ב מוטוספורט מודיעים על הרחבת תקופת האחריות לדגמי ק.ט.מ הגדולים החל מ-2024, ובמקרים מסוימים אף להכפלתה ל-4 שנים

6 תגובות

  1. Avatar

    עוד צעצוע ממטרו…

    במקום להביא אופנועים איכותיים כמו זירו עם סוללות גדולות מעדיפים להביא קטנועי פלסטיק סיניים עם סוללה אחת או שתיים שמספיקה בקושי ל 100 קילומטר בין ערוני

    • Avatar

      היה עדיף להשקיע בחיפוש במקום לצאת חומוס. זו חברה רצינית מאוד שהקימו יוצאי htc וכבר שנים אני שומע שמנסים להביא אותם לארץ.

    • Avatar
      עוזי אהרונוביץ

      תחשבו טוב לפני שאתם קונים מ…..

    • Avatar
      עוזי אהרונוביץ

      תחשבו טוב לפני שאתם קונים מ…..
      רוכב אופנוע חדש למדתי על בשרי,בקניה הכי נחמדים ,לאחר מכן משלמים המון שכר לימוד,
      לא אמרו לי בכמה קילומטר טיפול ראשון ,בכמה סלד, לרכב בהרצה,וכאשר עשיתי טרייד אין , שילמתי בגדול ,לא מעניין הכסף
      ,השקרים,ב ז י ו ן,!!!!!!!!,
      חברה מוכרת מאד

  2. Avatar

    שרות מזעזע לאופנועי זירו.
    "תשאיר את האופנוע לשבוע" , ככה אמרו לי.
    מזל שזה חשמלי ולא צריך חלפים או נוזלים וטיפולים, לך תיסע באוטובוסים ומוניות שבוע, היבואן הקודם כבר היה עדיף פי כמה מבחינת ידע, זמינות ושרות..

  3. Avatar
    קול-בי קריינות ודיבוב

    מקסים!!!
    מחכה כבר לכלים הכבדים החשמליים. וווווום וווווום.

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן