ה.מ מוטורס ישראל מודיעה על מינוי חדש. ליאור בנאי ישמש כסמנכ"ל שיווק ומכירות לכלל מותגי הקבוצה – MV אגוסטה, שרקו, AFP, רייחו, סקייטים ו-EMAX.
בנאי, בעל תואר ראשון במנהל עסקים, שימש בשנים האחרונות בתפקידי ניהול בחברות תקשורת, וכן בתפקידי ניהול בכירים בחברות סלולר. בתפקידו החדש בה.מ. מוטורס הוא יהיה אחראי על שיווק ומכירות של כלל מותגי החברה.
ליאור בנאי: "לאחר מעל ל 20 שנה בשוק התקשורת, הסלולר והטלוויזיה בישראל ולאחר שנגעתי כמעט בכל תחום בהייטק, החלטתי ללכת עם הלב ואחרי שנים ארוכות של תחביב ממכר של רכיבה הן על אופנועי כביש, אופנועי שטח, ליווי והשתתפות בספורט המוטורי התחרותי הן בישראל והן בחו"ל, 'דגדג' לי לעבור לעבוד בשוק המטורף הזה, ולכן נעניתי לבקשה להצטרף לקבוצת ה.מ מוטורס במטרה לבצע יחד קפיצת מדרגה בכל הנושאים הקשורים לקידום מותגי החברה, בחיזוק ובהרחבת מערך ההפצה ברמה ארצית, הגברת המכירות בכלל הסגמנטים בהם עוסקת החברה ובחיזוק הקשר עם לקוחות החברה על-ידי בניית חוויה ייחודית סביב כל מותג – כביש, אנדורו מקצועי, אופנועי שטח לרוכבים מתחילים. האתגר מאוד מרגש אותי, ואני מודה להנהלת החברה על האמון הרב שנתנו בי ועל ההזדמנות הגדולה להשתלב בחברה, בה אני מאמין מאוד".
תומר לויתן, מנכ"ל ה.מ מוטורס: "אני שמח מאוד על הצטרפותו של ליאור בנאי לחברה בתפקיד סמנכ"ל שיווק ומכירות. ליאור מביא איתו ניסיון ניהולי עשיר ועשייה רבת שנים בתחום הספורט המוטורי והדו-גלגלי בפרט. כבעלים של אופנועים מתוצרת MV אגוסטה ו-AJP אותם מייבאת הקבוצה ליאור יהיה אמון על חיזוק ובניית הקשר עם לקוחות החברה תוך שימת דגש על שיפור השירות וחוויית הקנייה ובהגדלת רשת המפיצים הארצית. אני מאחל לליאור הצלחה רבה ובטוח ביכולתו לעמוד באתגרים הרבים אשר מצפים לקבוצה בשנים הבאות".