בשנת 2009 הציגו ב.מ.וו אופנוע פורץ דרך, בעיקר עבורם. עד אז לא היה לגרמנים נציג בסגמנט האנדורו, וה-G450X היה ניסיון להיכנס לשוק העולמי הפורח בדרך מעט שונה.
בסוף שנת 2007 הכריזה ב.מ.וו על פיתוח דגם אנדורו שפתח סגמנט חדש עבורם. במקביל, הגרמנים גם רכשו את הוסקוורנה הגוססת מהאחים קסטליוני, נתון שהעלה הרבה ספקולציות לגבי טיבו של האנדורו החדש – האם הוא יהיה הוסקוורנה עם מיתוג שונה או מורכב מרכיבים של הוסקוורנה? כך או כך, המותג שסומן כמטרה היה ברור לכל – ק.ט.מ החזקה. כשיצא האופנוע החדש – ה-G450X – התברר שבב.מ.וו עשו את מה שהם טובים בו – בחרו את הדרך המיוחדת שלהם ולא יצרו סתם עוד דגם שדומה לכולם.
המנוע נבחר להיות מרובע פעימות בנפח 449.5 סמ"ק, מקורר נוזל ומוזרק דלק, עם 51.7 כ"ס (ניתן היה להגביל גם ל-40 כ"ס על-ידי מתג בחלק מהשווקים) ב-9,000 סל"ד ומומנט של 4.5 קג"מ ב-7,800 סל"ד. נקודה מעניינת היא שקימקו הטייוואנים יצרו את המנוע עבור ב.מ.וו, שהינדסו אותו. הבולמים הורכבו ממזלג מרזוקי בקוטר 45 מ"מ עם מהלך של 300 מ"מ ואוהלינס ללא לינק מאחור עם מהלך של 320 מ"מ. המשקל היבש עמד על 111 ק"ג והמהירות המרבית על 145 קמ"ש. עד כאן יחסית פרימיום סטנדרטי.
הדרך של ב.מ.וו התבטאה בציר הזרוע האחורית העוברת דרך גלגל השיניים הקדמי ודרך תיבת ההילוכים. בנוסף, מצמד מכני המותקן ישירות על גל הארכובה ולא עובר דרך יחס הפחתה, מיכל דלק הממוקם מתחת למושב, ועוד כל מיני דברים קטנים. הסיפור של השרשרת נועד לשמור על אורך ומתח קבוע של השרשרת בלי קשר למצב הבולם והזרוע האחורית, שנדרשה להיות ארוכה יותר מהרגיל בשל כך. זה מקטין את השטח הכללי הנדרש למכלול ותורם לממדים הצרים. הפטנט יוצר שרשרת מתוחה תמידית עם חופש מינימלי, וחיבור ישיר של המצערת לגלגל האחורי ללא הפרעה מתנועות בולם. המיקום של המצמד אומר שהוא מסתובב במהירות גבוהה יותר ממצמד רגיל (כאמור, ללא יחס הפחתה בין המנוע לבין המצמד), ושגלגל התנופה מניע את דיסקית החיכוך ולא להיפך. הדבר נועד להשיג עמידות ועקביות, הקלאץ' לא מתחמם, לא נחלש ולא משנה את הכוונון שלו, ובנוסף הוא קטן יותר בשל המומנטים הנמוכים יותר שעוברים בו. המחיר הוא תחושה מעט שונה בידית המצמד. מבנה המנוע הקשה על העמדה ישרה על סטנד, ואם נדרש פירוק מנוע אזי ניתן היה רק להוציא אותו מתחת לשלדה.
משנת 2010 סיפקו ב.מ.וו במעמד הרכישה שלושה גדלים של שונים של גלגל שיניים קדמי: 13, 14 או 15 שיניים, כשכל אחד שינה את אופי הפעולה של ה-G450X בעת הרכיבה. רק היה צריך לקחת בחשבון שהחלפת גלגל השיניים דרשה פירוק של הזרוע האחורית. בסך הכל האופנוע הרשים ברכיבות שטח, בעיקר באנדורו פתוח יותר, אך לא התבלט יותר ממתחריו. היו דעות על כבדות מסוימת בפניות וביצועים נמוכים מהציפיות בשטחים פתוחים. אך עבור דגם אנדורו ראשון לב.מ.וו נעשתה כאן עבודה מרשימה ושונה מהעדר.
תג מחיר גבוה יותר מהמתחרים, שרק המשיכו לשפר ולשפר את הדגמים שלהם, מנע מה-G450X אורך חיי מדף ארוכים והייצור הופסק לאחר שנתיים בלבד, בשנת 2011. ב.מ.וו העבירו את כל כובד השטח למותג הוסקוורנה, כשהייתה בבעלותם דאז, ופלטפורמת ה-G450X עברה להוסקוורנה עם ה-TE449 של 2011, שכבר קיבל הילוך שישי, קלאץ' הידראולי, עיצוב של הוסקוורנה ועוד כמה שינויים. בארץ נמכרו מספר אקזמפלרים, שחלקם עדיין נותנים גז בשטח. אופנוע מיוחד.