היצרנית הטייוואנית סאן-יאנג הציפה את כביש ישראל של שנות ה-90 עם הפיל ביג 50, שהציג עיצוב ומכלולים מרשימים לצד אמינות גבוהה. הייתה גם גרסת 90 סמ"ק.
אחד מהקטנועים הזכורים מתחילת שנות ה-90 הוא הפיל ביג (FEEL BIG) של סאן-יאנג, שהציג עיצוב מרשים בצבע שחור עם מדבקות אדומות ואות 'R' גדולה משני צדי הכלי וסיפק לבני ה-16 המתבגרים את הפנטזיה שהם רוכבים על כלי ספורטיבי. עוד אחת מהמדבקות על הכלי הייתה של הונדה, שכן סאן-יאנג שיתפה פעולה עם הונדה באותם השנים, והמנועים היו מבוססים על טכנולוגיה של הונדה. הממדים נתנו משמעות לשם, כשאפשרו מקום מרווח ונוח לנערים מגודלים, יחד עם תיק בית הספר שנכנס בלי בעיה לתא מתחת למושב.
כנהוג בשנות ה-90, המנוע היה דו-פעימתי בנפח 49 סמ"ק. אין הרבה מה לומר על הביצועים, למעט ציון העובדה שהוא היה זריז בעיר. המהירות המרבית לא עברה את ה-60 קמ"ש בהרבה, והיו בשוק קטנועים מהירים יותר. לפיל ביג היה בלם דיסק מרשים מלפנים ('דיסק ברקס' בפרסום של מטרו באותם השנים), ומזלג קדמי עם מנגנון 'אנטי דייב' שניסה למנוע את שקיעת הבולם תחת בלימה. ההתנעה הייתה חשמלית עם רגלית התנעה לגיבוי, והפיל ביג הגיע גם עם מנשא אחורי להתקנת ארגז.
ההצלחה שלו נבעה גם בזכות נוחות הרכיבה עליו, המכלולים והמתגים האיכותיים, המראה המרשים וה'גדול', והאמינות הגבוהה שתרמה לחברות שליחויות רבות לבחור בו, זאת עד שגילו את מחיר תיקון הפלסטיקים בצדדים. לפיל ביג הייתה גם גרסת 90 סמ"ק, עם אותם הממדים בדיוק, אבל עם מנוע גדול יותר בנפח ומעט יותר הספק ומהירות.


עשינו שליחיות עליו בדומינוס . היה תותח! לא משנה איפה נסענו איתו כביש סלול, מדרכה, דרכי עפר , דרך גינות בחורף ובקיץ … נסע ונסע ונסע כמו שד . ואז הביאו את ההונדה קאב …..
הכי חשוב ששחכתם לציין המנוע של הונדה ורשום גם על החלקים הונדה