אופנוע איטלקי, שתי פעימות עצבני, 125 סמ"ק גזעי, פוזה של אופנוע גדול בהרבה, וגם קמפיין דוגמניות; היה כיף בשנות ה-80; קבלו את הקאג'יבה פרצ'יה 125.
קאג'יבה היא פירמה איטלקית שכבר לא איתנו. מותג קאג'יבה, שהוקם על ידי ג'ובאני קאסטליוני הסב (אביו של קלאודיו קאסטליוני והסב של ג'ובאני קסטליוני – הבעלים הנוכחי של MV אגוסטה), מכיל את ראשי התיבות של שמו ועיירת מגוריו – CAstiglioni GIovanni VArese. מאז נכנס בשנת 1978 לעולם האופנועים עבר המותג תהפוכות רבות, שבסופן נחת בידיהם של MV אגוסטה, שעד לאחרונה לא התקדמו איתו לשום מקום. בעתיד הקרוב השם כנראה ישמש כזרוע החשמלית של MV אגוסטה.
בשנת 1987 הציגו האיטלקים את הדור הראשון של הפרצ'יה (Freccia), שנשא את שם הקוד C9. הדגם היה למעשה מיני-פאזו, שכן דמה לדוקאטי פאזו של חברת האחות. בכל שנה שלאחר מכן שידרגו האיטלקים את הדגם ל-C10 ו-C12. המנוע הדו-פעימתי עם קירור הנוזל הגיע בשנתו האחרונה ל-29 כ"ס (כ-24 כ"ס בדגמים הראשונים) ב-10,500 סל"ד, כשנתון המומנט לא רלוונטי – פשוט לא היה. המשקל נע סביב 125 ק"ג, הבולמים היו של מרזוקי עם מזלג בקוטר 35 מ"מ שעטף חישוק 16″ מלפנים (17″ מאחור) ובלמים של ברמבו. דגם ה-C12 האחרון, של 1989, היה גם עם שבעה הילוכים קצרצרים – אין יותר מגניב מזה!
בעוד שבאירופה היו גם גרסאות מיוחדות, וגם גרסה גדולה של מוטו מוריני דארט 350 עם אותו העיצוב, אנו נזכור תמיד את הגרסאות הצהובות של ספרינג עם הרוכבות / דוגמניות, יחד עם הסלוגן: "ספרינג. הכי מהיר בעיר". את הפרצ'יה החליף המיטו 125, עליו נכתוב בנפרד.
אם זיכרוני אינו מטעני, היו כאלו צהובים, אלו עם הבנות :).
אחחח, היה חלום לרכוש כזה.