בנורטון משחררים פרטים ראשונים על ה-V4CR – גרסת סופר-נייקד של דגם הסופרבייק הקרבי, ה-V4SV, עם מנוע V4 בנפח 1,200 סמ"ק המפיק 185 כוחות סוס.
כזכור, נורטון עברו שנה קשה בשנת 2020 – לאחר שהגיעו לפשיטת רגל ולסגירת המפעלים אחרי חשיפת כשלים ורמאויות תחת ההנהלה הקודמת. בהמשך אותה השנה נרכש המותג נורטון על-ידי TVS, חברת הענק מהודו, אשר מוכרת לנו בזכות דגמי ה-G310 של ב.מ.וו אותם היא מייצרת. הסנונית הראשונה לחזרה לעניינים היא ה-V4SV המחודש (מחליף את ה-V4SS, שמילא חלק מרכזי בתלונות על הונאת רוכשים בקדנציה הקודמת).
הדגם השני הוא גרסת קפה רייסר / נייקד של הסופרבייק, בשם V4CR. גם פה נקבל את מנוע ה-V4 בנפח 1,200 סמ"ק, עם 185 כ"ס ב-12,500 סל"ד ומומנט מרשים שעומד על 12.8 קג"מ ב-9,000 קג"מ. השלדה מאלומיניום מלוטש, יש בלמי מונובלוק של ברמבו עם דיסקים צפים בקוטר 330 מ"מ, ויש בולמי אוהלינס, שסביר להניח יהיו NIX30 מלפנים ו-TTXGP מאחור – כמו בדגם הסופרבייק. ה-V4CR יגיע עם חבילת אלקטרוניקה מלאה הכוללת בקרת אחיזה ו-ABS להטיה, פנסי LED, מסך TFT בגודל 6″, קוויקשיפטר לשני הכיוונים מקורי והתנעה ללא מפתח.
ההבדל העיקרי בין שני הדגמים הוא כמובן היעדר הפיירינג מקרבון, כאשר שלדת הזנב כאן מקוצרת לטובת מראה אגרסיבי יותר. הכידון שונה ומקבל עיצוב ברוח הקפה-רייסר של פעם, עם משקף זעיר, ויש כונסי אוויר בולטים משני הצדדים.
מועד ההגעה ליצור של הנורטון V4CR אינו ידוע בשלב זה (כמו-גם ה-V4SV), אך ההערכה בשלב זה היא בשלהי 2022, תחילת שנת 2023. מחירים באירופה טרם נמסרו, אך הם לא צפויים להיות עממיים, וינועו סביב 30 אלף יורו ליחידה.