הנורטון V4SV הוא מחליפו של ה-V4SS, והוא מגיע עם מנוע V4 בנפח 1,200 סמ"ק המפיק 185 כוחות סוס.
נורטון עברו שנה קשה בשנת 2020 – לאחר שהגיעו לפשיטת רגל ולסגירת המפעלים אחרי חשיפת כשלים ורמאויות תחת ההנהלה הקודמת. בהמשך אותה השנה נרכש השם נורטון על-ידי TVS, חברת הענק מהודו, אשר מוכרת לנו בזכות דגמי ה-G310 של ב.מ.וו אותם היא מייצרת.
דגם הסופרבייק היוקרתי של נורטון – ה-V4SS – מילא תפקיד בקריסת החברה כאשר הוא שומש לצורך הונאת פונזי. מספר בעלי נורטון V4 – תשעה במספר, עד כמה שידוע לנו – התבקשו להביא את אופנועיהם לחברה לצורך קריאות שירות (ריקול), שם נלקחו מאופנועיהם חלקים על-מנת להרכיב באופנועים חדשים שנבנו והיו אמורים להימסר ללקוחות חדשים האמורים להשלים את מלוא התשלום במעמד הקבלה. דרך אגב, בעלי הבית החדשים לא מוכנים לקחת תחת חסותם את הבעיות המכניות שהתגלו בדגמים אלו, אלא רק לתת הנחות משמעותיות לבעלים אם יבחרו לרכוש דגמים חדשים.
בקפיצה להווה, בנורטון חושפים את התמונות והפרטים הראשונים של דגם הסופרבייק החדש – V4SV. המנוע הוא אותו V4 בנפח 1,200 סמ"ק, כאשר הספקו מופחת במעט ל-185 כ"ס ב-12,500 סל"ד, והמומנט מרשים ועומד על 12.8 קג"מ. השלדה מאלומיניום מלוטש, יש פיירינג מקרבון, בלמי מונובלוק של ברמבו עם דיסקים צפים בקוטר 330 מ"מ, ויש בולמי אוהלינס NIX30 מלפנים ו-TTXGP מאחור.
ה-V4SV מגיע עם חבילת אלקטרוניקה מלאה הכוללת בקרת אחיזה ו-ABS להטיה, פנסי LED, מסך TFT בגודל 6″ עם מצלמה לאחור שמתווספת למראות, קוויקשיפטר לשני הכיוונים מקורי והתנעה ללא מפתח.
הנורטון V4SV יגיע בשני צבעים – כסוף-אלומיניום עם חישוקים אדומים או קרבון שחור, שגם מגיע עם חישוקי קרבון של BST. מחירים באירופה טרם נמסרו, אך הם לא צפויים להיות עממיים.