דף הבית / חדשות / ניסוי דו"ג בנת"צ: אכזבה גדולה
image005

ניסוי דו"ג בנת"צ: אכזבה גדולה

כעת כשמתבררים הפרטים המלאים על הניסוי, האכזבה גדולה מאוד

ביום שלישי שעבר התקיימה פגישה בין נציגי משרד התחבורה, עיריית תל-אביב, נציגי הרוכבים ונציגי הטכניון, ובה הוחלט, אחרי שנים של עבודה מאחורי הקלעים, כי בקרוב יחל ניסוי בן שנה שבמסגרתו רכבים דו-גלגליים יורשו לרכב בנתיבי תחבורה ציבורית בתל-אביב. בתום שנת הניסוי יעובדו הממצאים למסקנות, ואז תתקבל ההחלטה הסופית אם לאפשר לדו-גלגלי להשתמש בנת"צים באופן קבוע.

כעת מפרסם משרד התחבורה הודעה רשמית בעניין, ומתברר שהניסוי יהיה קטן משמעותית מהמתווה שעליו הוסכם באותה פגישה. לא מדובר בכל הנת"צים של גוש-דן או תל-אביב, אלא בשלושה צירים בלבד: אבן גבירול, דרך נמיר, והמסגר. תנועת דו-גלגלי תותר לכל אורך הצירים הללו, בשני הכיוונים, אך היא תנוטר ותצולם רק בחלק קטן מהם. בנוסף, לא מדובר בשנת ניסוי אלא בחצי שנה בלבד.

אחרי הציפייה הכל כך גדולה, היקפו המצומצם מאוד של הניסוי מהווה אכזבה עצומה, שכן מדובר על מאות מטרים בלבד במצטבר, מתוך עשרות נת"צים בתל-אביב באורך כולל של קילומטרים רבים.

הניסוי יחל ב-1.2.16, והוא יימשך כחצי שנה. כאמור, בתום הניסוי יוחלט אם להרחיבו לנת"צים נוספים וערים נוספות. נעדכן.

* הידיעה עודכנה – 17:00

אודות אביעד אברהמי

אביעד אברהמי
בן 39, רוכב על אופנועים 23 שנה ברציפות, חולה גז מאובחן, ממציא מטבע הלשון 'חזיר גז' ועורך את האתר שבו אתם גולשים כעת.

עשוי לעניין אותך

id-1701260036-7ca54578

חדש בארץ: אופנועי הטריאל של סקורפה

ליגל החלו בייבוא אופנועי הטריאל של סקורפה בנפחים 125, 250 ו-300 סמ"ק; המחירים: החל מ-36 אלף ש"ח

2 תגובות

  1. מדינת מפגרים.

    אני חיפאי ובקושי מכיר את השמות הרחובות שיש כאן, נראה לכם שבנסיעות שלי לתל אביב אני אתחיל לחפש מה שם כל רחוב שאני נכנס אליו?

    אכזבה, בקיצור חוזרים לזגזג בין מכוניות.

  2. מצחיק שבמדינה שמתירים ליסוע בשוליים בצד ימין (ברוב המקרים),אוסרים על דו גלגלי ליסוע בנתיב ציבורי..
    מה ההגיון פה ? מי האישיות שמסתתרת מאחורי הרעיון המטופש ? תסגירו אותו!!!

כתיבת תגובה

Single Sign On provided by vBSSO