לשנת 2021 בסאן-יאנג מגדילים את נפחו של ה-TL500, מוסיפים עוד 3 כ"ס וקצת אלקטרוניקה, ומתאימים ליורו 5.

לפני כשנה הציגו בסאן-יאנג נציג חדש לקטגוריית המקסי-סקוטרים הספורטיביים – המקסים TL500 – שמיועד להתחרות בימאהה טימקס ובקימקו AK550, עם מנוע טווין מקבילי בנפח 465 סמ"ק והספק של 41 כ"ס (30 קילוואט). ברכיבת ההתרשמות העולמית וגם במבחן בארץ גילינו מקסי-סקוטר ספורטיבי ומוצלח הנותן תמורה מעולה למחיר.
כעת, לשנת 2021 עם תקנות פליטת המזהמים יורו 5 הדרקוניות, נאלצים הטייוואנים להגדיל את נפח המנוע ב-43 סמ"ק ובוחרים ב-508 סמ"ק, כשההספק מטפס גם הוא, ל-44 כ"ס (לעומת 41 כ"ס) ב-6,750 סל"ד, והמומנט ל-4.9 קג"מ (לעומת 4.3 קג"מ) ב-5,500 סל"ד.
לשנת 2021 יש גם מסך TFT חדש ומפתח קרבה KEYLESS המחליף את המפתח הקונבנציונלי של הדגם היוצא ופותח גם את תאי האחסון. בנוסף יש שקע USB משודרג (3.0 במקום 2.0) אשר מאפשר טעינה מהירה יותר ומפחית את ההתחממות של המטען.

מכלולי השלדה נשארים ללא שינוי עם מסבך משולשי פלדה בתצורת יהלום וחלוקת משקל של 50/50 בין החלק הקדמי לאחורי. הזרוע האחורית מאלומיניום, עם בולם אחורי יחיד המחובר דרך מערכת פרוגרסיבית ובעל מיכל גז חיצוני וכיוון עומס קפיץ. מלפנים יש צמד משולשי היגוי וצמד בולמים הפוכים בקוטר 41 מ"מ, לא מתכווננים. המצמד, רב-דיסקי רטוב, נמצא בתוך יחידת הווריאטור. רק ההינע הסופי מתבצע דרך שרשרת הינע. גם העיצוב נשאר ללא שינוי, למעט קוקפיט מעט שונה בשל מפתח הקרבה, וכן צביעה חדשה דו-גוונית.
הסאן-יאנג מקסים TL500 המחודש צפוי להגיע ארצה במהלך שנת 2021; מחיר טרם פורסם.
מה זה מחיר טרם פורסם ?בגלל שהעלו קצת נפח והוסיפו 4 כס המחיר אמור לעלות ??????? רק בישרעהלללל!!!