סוזוקי חושפת הבוקר במילאנו את צמד הוויסטרומים הגדולים – הוויסטרום 1050 והוויסטרום 1050 XT. צמד הדגמים מקבלים עיצוב חדש חלוטין ברוח ה-DR BIG המיתולוגי, מנוע מוגדל ל-1,037 סמ"ק המותאם לתקנות יורו 5 ומפיק 107 כ"ס, וכן שדרוגי אלקטרוניקה ואבזור.

מנוע הווי-טווין המוכר של הוויסטרום 1000 גדל בנפחו ל-1,037 סמ"ק, ואיתו מטפס ההספק ל-107 כ"ס. בסוזוקי מציינים כי המומנט רחב והמנוע גמיש במיוחד. המנוע החדש עומד כמובן בתקנות יורו 5 המחמירות.
מסביב למנוע יש עיצוב חדש לחלוטין, ברוח הסוזוקי DR BIG של שנות ה-80 – כשהמקור של הוויסטרום הופכת משמעותית דומה לזו של הביג, וכך גם מסיכת החזית, יחידת הפנס, פנלי הצד ומיכל הדלק.
הוויסטרום מקבל מערכת ניהול מנוע חדשה עם מצערות חשמליות ו-3 מצבי ניהול מנוע, וכן בקרת אחיזה חדשה ומעודכנת ב-3 מצבים. בנוסף, יש מסך LCD חדש ורחב.
בעוד הגרסה הרגילה מגיעה עם חישוקים יצוקים, גרסת ה-XT המאובזרת מגיעה עם חישוקי שפיצים טיובלס, משקף גבוה יותר המתכוונן ידנית ל-11 מצבים (לעומת 3 מצבים בגרסה הרגילה), מגני מנוע ושלדה, וכן מגני ידיים ומראות מעוצבים יותר משל הגרסה הרגילה, מושב מתכוונן 870-850 מ"מ, וכן אלקטרוניקה מתקדמת יותר כמו מערכת ABS לפניות, מאותתי LED, בקרת זינוק בעלייה ובקרת שיוט.
צמד הדגמים צפויים להגיע ארצה בחודשים הקרובים – אז גם יתפרסמו מחיריהם.
הצהוב מזכיר ל TS50X של פעם. גדול!!!
1050 ???????????????????? נו באמת. רק ל KTM מותר להיקרא כך. זה יותר 1040. אתם בכיוון… 106 כ"ס. כשתגיעו ל 120 פלוס צלצלו אלי.
אני רכשתי לפני שבועיים, את xt מהדגם הקודם, אותו נפח מנוע 1037 , ואותו הכח….אז מה השינוי ???
כבר כמה שנים ש…Vstrom 1000 עם 1037cc.
למעט הצג, האופנוע שלי עם אותן מע' שצויינו.
נפח המנוע של הויסטרום היוצא, שנת 2019 הוא 1037 CC עם 99 כ"ס.
אז מה השתנה כאן חוץ ממעטפת פלסטיקה ואלקטרוניקה מתחייבת כמו לכולם?
מדהים יפה מאד אופנוע מצוין