סוזוקי חשפו היום (ב') את ה-GSX-S1000 החדש, אשר מגיע בעיצוב חדש ואגרסיבי, מנוע משופר עם 152 כ"ס, אלקטרוניקה עדכנית ושינויי ארגונומיה.
ה-GSX-S1000, או בקיצור ג'יקסס 1000, הוצג במקור בשנת 2014, והוא נציג הסופר-נייקד של סוזוקי לקטגוריה החמה הזו. בשנת 2018 הוא עודכן, והיום (ב') מציגים בסוזוקי את הגרסה החדשה ביותר.
מנוע הארבעה צילינדרים בשורה בנפח 999 סמ"ק מותאם כנדרש לתקנות יורו 5 העדכניות לפליטת מזהמים. המנוע המחודש מגיע עם שסתומים חדשים עם פרופיל שונה ומובילי שסתומים שונים, גל-זיזים חדש, מערכת הזרקה חדשה ותיבת אוויר שונה. ראש המנוע מתקרר על-ידי זרימת אוויר נוספת שתורמת להתנעה הקרה ויעילות משופרת. ההספק עולה ב-2 כ"ס ל-152 כוחות סוס ב-11,000 סל"ד (עלייה של 1,000 סל"ד לעומת הדגם הקודם). נתון המומנט עומד על 10.8 קג"מ ב-9,250 סל"ד, שהוא דומה לנתון הקודם אך מגיע ב-250 סל"ד מוקדם יותר. על-פי סוזוקי, טווח המומנט מתפרש על קשת סל"ד רחבה יותר, כלומר הוא גמיש יותר בדגם הנוכחי. יש גם מצמד מחליק למניעת נעילת גלגל אחורי בהורדת הילוכים אגרסיבית. המשקל המלא עומד על 214 ק"ג.
מבחינת אלקטרוניקה יש את מערכת ה-SIRS (ר"ת Suzuki Intelligent Ride System) עם שלושה מצבי רכיבה, בקרת אחיזה בחמישה שלבים וקוויקשיפטר. בסוזוקי בחרו לא לשלב יחידת מדידה אינרציאלית (IMU), ולכן אין ABS להטיה או בקרת אחיזה להטיה. בנוסף, הצג הוא מסוג LCD מחודש ולא TFT.
אין שינויים משמעותיים בשלדה, אך יש כיול מחודש לבולמים – קאיאבה הפוכים מלפנים בקוטר 43 מ"מ מתכווננים במלואם, ובולם האחורי מאותה התוצרת. הכידון רחב יותר, המושב חדש ונוח יותר, ומיכל הדלק מקבל 2 ל' נוספים לנפחו ועומד על 19 ליטרים בסך הכל. העיצוב אגרסיבי יותר עם פנס LED קדמי כפול וחדש, וכנפונים מובנים בפלסטיקת הצד.
הסוזוקי GSX-S1000 החדש צפוי להגיע לישראל, כאשר מחירו טרם פורסם, אם כי באירופה הוא צפוי להיות יקר בכ-300 יורו לעומת הדגם הקודם.
מתי ישדרגו את ה gsx s 750 ואם זה יקרה לפי שפת העיצוב החדשה?
מה זה הפנס ההודי הזה,מה הם קנו אותו מKTM?
300 יורו יותר?זה 3,999 שקל יותר בארץ.