האם סוזוקי תציג ויסטרום 1000 עם תזמון שסתומים משתנה? על פי תמונות של פטנטים שמגישה החברה ביפן, בהחלט נראה כך.
יצרנית האופנועים היפנית סוזוקי מתחילה להראות סימנים של התעוררות. היצרנית לא ממש עומדת בקצב של השוק בשנים האחרונות, אך לאחרונה חזרה למרוצי ה-GP, יש שמועות על R1000 חדש שצפוי לצאת בקרוב, וכעת מגיעה הידיעה כי החברה מפתחת מערכת תזמון שסתומים משתנה שתיושם ככל הנראה על מנוע הויסטרום 1000.
ממש לאחרונה הציגה דוקאטי את הגרסה שלה לתזמון שסתומים משתנה במולטיסטרדה DVT, ונראה שסוזוקי אף היא להוטה ליישם את הטכנולוגיה שמאפשרת להוריד את צריכת הדלק ולעלות את ההספק במקביל. סוזוקי עובדת על מערכת שכזאת עוד משנת 2004 כך שלא מדובר במשהו שצץ יש מאין, אך לאחרונה הציגה החברה פיתוחים שמראים על התפתחות ממשית כמו מערכת הפעלה על ידי לחץ שמן לתזמון השסתומים, ונראה כי יש צעדים חיוביים לכיוון הצגת המערכת.
על פי השרטוטים שמופצים ברשת, נראה כי המערכת תיושם על מנוע הוי-טווין המניע את אופנוע האדוונצ'ר של החברה – הויסטרום 1000. לא ברור אם המערכת תוצג באופנוע חדש שרק יעשה שימוש במנוע, אך אם היינו נאלצים להמר היינו מהמרים כי ויסטרום הוא זה שיקבל את המערכת.