דף הבית / חדשות / סוזוקי מציגה קטאנה מחודש ל-2022
katana_m2

סוזוקי מציגה קטאנה מחודש ל-2022

סוזוקי מציגה לשנת 2022 קטאנה מחודש עם מנוע חזק יותר שמגיע מה-GSX-S1000 החדש ועם אלקטרוניקה נוספת

בסוזוקי מעדכנים את הקטאנה – דגם הרטרו-מודרני הייחודי – עם מנוע שמגיע מה-GSX-S1000 החדש ועם עדכוני אלקטרוניקה.

הסוזוקי קטאנה הוא הומאז' של סוזוקי לקטאנה המקורי של שנת 1981, שהיה בעל עיצוב סופר-רדיקלי לזמנו וביצועים טובים מאוד ביחס לתקופה. ב-2015 שחררה סוזוקי גרסת קונספט לקטאנה חדש, שדרגה אותו ב-2018 והציגה לעולם את גרסת הייצור בשנת 2019.

סוזוקי קטאנה דגם 2022
סוזוקי קטאנה דגם 2022

לשנת 2022 מקבל הקטאנה את המנוע המשודרג שהוצג השנה ב-GSX-S1000 'ג'יקסס' החדש. מנוע הארבעה צילינדרים בשורה בנפח 999 סמ"ק מותאם כנדרש לתקנות יורו 5 העדכניות לפליטת מזהמים. המנוע המחודש מגיע עם שסתומים חדשים עם פרופיל שונה ומובילי שסתומים שונים, גל-זיזים חדש, מערכת הזרקה חדשה ותיבת אוויר שונה. ראש המנוע מתקרר על-ידי זרימת אוויר נוספת שתורמת להתנעה הקרה ויעילות משופרת. ההספק עולה ב-2 כ"ס ל-152 כוחות סוס ב-11,000 סל"ד (עלייה של 1,000 סל"ד לעומת הדגם הקודם). נתון המומנט עומד על 10.8 קג"מ ב-9,250 סל"ד, שהוא דומה לנתון הקודם אך מגיע ב-250 סל"ד מוקדם יותר. על-פי סוזוקי, טווח המומנט מתפרש על קשת סל"ד רחבה יותר, כלומר הוא גמיש יותר בדגם הנוכחי. יש גם מצמד מחליק למניעת נעילת גלגל אחורי בהורדת הילוכים אגרסיבית.

מבחינת אלקטרוניקה – ובדומה גם כאן לג'יקסס –  יש את מערכת ה-SIRS (ר"ת Suzuki Intelligent Ride System) עם שלושה מצבי רכיבה, בקרת אחיזה בחמישה מצבי התערבות וקוויקשיפטר.  בסוזוקי בחרו לא לשלב יחידת מדידה אינרציאלית (IMU), ולכן אין ABS להטיה או בקרת אחיזה להטיה. בנוסף, הצג הוא מסוג LCD מחודש – פה עם מצב לילה חדש – ולא TFT.

שאר מכלולי הג'יקסס 1000 מגיעים גם בקטאנה וכוללים שלדת אלומיניום, מזלג קאיאבה הפוך בקוטר 43 מ"מ עם כיוונים מלאים, בולם אחורי מתכוונן עם מיכל גז חיצוני, ובלמים רדיאליים של ברמבו מלפנים עם צמד דיסקים בקוטר 310 מ"מ.

הסוזוקי קטאנה של שנת 2022 צפוי להגיע לקראת אמצע השנה הבאה. מחירו טרם פורסם.

katana_m2_yua_diagonal

katana_m2_yud_left

katana_m2_yua_left

katana_m2_decal_1

katana_m2_decal_2

SEAT.eps
SEAT.eps
empty road with landmark buildings in los angeles
empty road with landmark buildings in los angeles
Wavy bridge over the Elbe River in Hamburg
Wavy bridge over the Elbe River in Hamburg

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

risemousse (2)

מוסים: עכשיו גם לאופנועי כביש ואדוונצ'ר

זה ממש מעניין: מוסים לאופנועי אנדורו הפכו לפופולריים מאוד בשנים האחרונות, וכעת חברה איטלקית מציעה מוסים לאופנועי כביש ואדוונצ'ר - עם אורך חיים של 3 שנים

תגובה אחת

  1. Avatar
    קול-בי קריינות ודיבוב

    יפיוף. רק מה עושים עם מיכל של 12 ליטר?!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן