דף הבית / ספורט / סיקורים / סיבוב עולמי: תקציר תוצאות ספורט מוטורי מהעולם
AB_NPI22479_UC72983_Mid

סיבוב עולמי: תקציר תוצאות ספורט מוטורי מהעולם

9 ניצחונות רצופים לבאוטיסטה ודוקאטי בסופרבייק העולמי, אליפות דרמטית באנדורוקרוס, וכמה מילים על סופרקרוס אמריקאי

WSBK – אליפות הסופרבייק העולמית

דוקאטי משיגים את ניצחונם ה-350 (!), בעונתם ה-21 באליפות. 9 ניצחונות מסך זה רשומים על שמו של 'הרוקי' אלווארו באוטיסטה, שניצח את שלושת המרוצים שהתקיימו בסוף שבוע האחרון במסלול הביתי שלו – אראגון, ספרד.

באוטיסטה (בתמונה בראש הידיעה) שבר את שיא דוקאטי הפנימי של מספר ניצחונות רצופים – שיא שנקבע על 8 ניצחונות על-ידי טרוי בייליס ב-2006. הפער הפעם היה פחות מהזמן הדו-ספרתי שנקבע עד כה בניצחונות הקודמים, אך עדיין שליטתו לא הוטלה בספק בשום שלב. בן קבוצתו, צ'אז דיוויס, הפגין שיפור ניכר בתוצאותיו וסיים רביעי במרוץ הראשון ושלישי במקצה השני. ומה עם האלוף ג'ונתן ראיי על הקוואסאקי? האומלל – מקום שני זה המפסיד הראשון – סיים במקום השני, בפעם התשיעית ברציפות…

הרוכבים נעים עכשיו למסלול אסן בהולנד, לסופ"ש הקרוב, ואנו בטוחים שהם מקווים שעל דוקאטי תוטל המגבלה עליה כתבנו.

תקציר מקצה ראשון:

https://www.youtube.com/watch?v=LY-Fm45rBPU

תקציר מקצה שני:

https://www.youtube.com/watch?v=NXSFYUlmYgY

סופראנדורו עולמי

לסבב האחרון של העונה שנערך בבילבאו, ספרד, הגיעו שלושה רוכבים עם סיכוי לזכות בתואר: קולטון האקר (הוסקוורנה), האלוף המכהן קודי ווב (ק.ט.מ) וטדי בלזוסיאק (ק.ט.מ).

בכל סבב נערכים שלושה מקצים – בראשון ניצח ווב ובשני האקר. כל מה שרוכב ההוסקוורנה נדרש לעשות במקצה השלישי – בהנחה שווב ינצח – הוא לסיים שלישי ומעלה. ווב עשה את שלו – הוביל וניצח. האקר לא מצא את הקצב וביצע לא מעט טעויות. להקפה האחרונה הוא נכנס במקום הרביעי, כלומר הפסד באליפות. בן קבוצתו, אלפרדו גומז שהיה לפניו, פשוט עצר על קו הסיום ואפשר להאקר לעקוף – מהלך שהביא לפסילתו של הספרדי. האמריקאי, שנתן את כל כולו, התרסק בקפיצת הסיום ואיבד את הכרתו. הוא התעורר כשחברי קבוצתו סביבו מריעים לו ואחד קודי ווב, שרותח מכעס על המהלך החוקי אך מסריח, שהקבוצה הלבנה עשתה.

תקציר המרוץ:

סופרקרוס אמריקאי

רוכב ק.ט.מ, קופר ווב, מגדיל את ההובלה באליפות ל-21 נקודות על שני יריביו אילי טומאק (קוואסאקי) ומרווין מסקווין (ק.ט.מ), שחולקים את אותו מספר הנקודות. טומאק ניצח את המרוץ בעיר המוסיקה, נאשוויל – ניצחונו הרביעי העונה – אך לאור תוצאות לא עקביות מאז תחילת העונה הוא מסתכל מלמטה על יריבו הקטום שניצח, עד כה, בשישה מרוצים. שלושה מרוצים נשארו עד תום העונה.

תקציר המרוץ:

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

stage-12-ricky-brabec (1)

דקאר 2024: הונדה מנצחים, גדי נחמני מסיים

המסע הארוך והמפרך של דקאר 2024 הסתיים עם ניצחון נוסף לריקי בראבק והונדה; גדי נחמני מסיים את הראלי, כאשר יעל קדשאי נאלצת לפרוש בגלל פציעה

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן