דף הבית / חדשות / סקסי: דוקאטי היפרמוטרד 950 קונספט
DU 2019-05-22 HYPER 950 CONCEPT

סקסי: דוקאטי היפרמוטרד 950 קונספט

בדוקאטי מציגים דגם קונספט של ההיפרמוטרד 950 שפשוט נראה מדהים

דוקאטי בחרו במהדורה ה-90 של תערוכת Concorso d'Eleganza Villa d'Este באיטליה להציג דגם קונספט מרשים מאוד של ההיפרמוטרד 950. בדוקאטי לא חשפו פרטים טכניים עליו, אבל ציינו שהוא זכה במספר פרסים ובכללם – המקום הראשון בקרב אופנועי קונספט. הקונספט עוצב בסדנת עיצוב מקומית – Centro Stile Ducati. כך או כך, את רשימת התוספות המכובדת ניתן לראות בתמונות.

דוקאטי היפרמוטארד קונספט
דוקאטי היפרמוטארד קונספט

הדור השלישי של ההיפרמוטרד – ה-950 החדש – הוצג השנה. דוקאטי היצרנית האחרונה שבאמת משקיעה בקונספט הזה. אמנם המכירות לא בשמיים – בשנה האחרונה נמכרו כ-3,000 כלים בלבד ברחבי העולם, אבל להיפרמוטארד יש מקום חם בלב של אנשי דוקאטי, ורואים את זה בכול שיחה שבהם הם מדברים על האופנוע המיוחד הזה. ויותר מזה – להיפרמוטארד חשיבות אסטרטגית עבור דוקאטי, שמעוניינת להראות שהיא יודעת לפתח קונספטים נוספים ולא רק מונסטרים וסופרבייקס. המולטיסטראדה הוא הדוגמה הטובה ביותר לכך, וההיפרמוטארד משלים את הפורטפוליו של החברה מבולוניה.

התערוכה, שמתקיימת באגם קומו, נוסדה בשנת 1929 עבור רכבים ואופנועים קלאסיים והיסטוריים. קטגוריית הקונספט, בה כאמור זכה ההיפרמוטארד המרהיב, נוסדה בשנת 2002.

אבל עזבו הכל, תראו איזו מכונה סקסית!

אודות אסי ארנסון

אסי ארנסון
רוכב שטח וכביש, מאמן כושר ושיקום במקצועו, חולה על ספורט מוטורי מכל הסוגים - בעיקר של דו-גלגלי על כל סוגיו

עשוי לעניין אותך

KTM-790-ADV-2024-Test-029

ק.ט.מ מודיעה על הרחבת תקופת האחריות מ-2024

בד.ל.ב מוטוספורט מודיעים על הרחבת תקופת האחריות לדגמי ק.ט.מ הגדולים החל מ-2024, ובמקרים מסוימים אף להכפלתה ל-4 שנים

Single Sign On provided by vBSSO
דילוג לתוכן